|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Redorbit: jij wel  naja het is niet mijn ding  ik heb der gewoon niets mee  (misschien een domme vraag): hoewel nijmegen is dat ook nog achterhoek  ? ben ik niet zeker van  maar daar wil ik nog wel wonen |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
DFC nee nijmegen is geen acherhoek link |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oke thanks  ik was er ff niet zeker meer van  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik hou niet van engels, en noors is een beetje duits-achtig dus goed te leren  En achterhoek is moooooooooi! Er komt over een paar jaar zelfs een snelweg in de achterhoek  |
|
Redorbit Erelid
Quote yes_my_dear: Er komt over een paar jaar zelfs een snelweg in de achterhoek  Sorry |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hoezo sorry? Nou is er een snelweg tot doetinchem, en dan tot aan Enschede niet meer  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
YMD: tjah het is mooi (duhh ik kom vaak genoeg ik lochem  ) maar ik zou er gewoon niet willen wonen  balen van die snelweg maar opzich ook wel goed voor de bereikbaarheid  maar goed ik hou van engels dus ja  als ze ergens engels spreken dan redt ik me wel  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goede bijna middag  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Hey Brie slaapkopje  hoe ist?  |
|
Redorbit Erelid
@ YMD, ik zit in de planning van wegen en landschapsindeling e.d. dus ja ik ben ergens ook verantwoordelijk. hahaha al houd ik mijzelf meet bezig met de revitalisering van bedrijventerreinen en herindeling van bedrijventerreinen. en problemen met vrachtwagens in steden |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Ben nog steeds moe. Super raar! Kon gister wel slecht in slaap komen, maar opzich moet een uur of 7 toch genoeg zijn lijkt me? Uiteindelijk heb ik ruim 10 uur geslapen  ! Hoe is't met jou? |
|
ladekast Oudgediende
|
hey Brie @yes_my_dear: jij kijkt altijd je ogen uit als je naar ons rijdt toch ? Al dat asfalt  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
mwuah niet heel geweldig  rot ochtend achter de rug en heb zo'n gevoel dat het door zet naar vanmiddag  *zie blogje  * maar verder wel ok opdrachten gaan lekker hier  en nu ben je gewoon moe van het slapen  en wil je weer slapen of je heb gewoon een wilde nacht in je dromen gehad xD |
|
yes_my_dear Oudgediende
Roy: zo erg is het ook niet hoor  ik ben niet wereldvreemd  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Redorbit Erelid
Roy6, de problemen in de drechtsteden moeten nog beginnen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Redorbit: die zijn er al hoor, kreeg van de week nog een brief van de politie over een mishandeling in de buurt, of wij iets gezien hadden om 1.30 uur  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
in almere en omgeving zijn de problemen met het verkeer al vollop bezig  A1 staat vaak volledig vast A27 en A6 zelfde verhaal |
|
Redorbit Erelid
@roy6 haha yeah die wel ik had het over de wegen  @ DFc hahaha ja dat weet ik  maar de A27 wordt nu volledig 2x7 baans  dat moet een hoop oplossen. maar binnen kort gaat de A28 er uit dus dan wordt de drukte op de A27 en A1 nog hoger |
|
ladekast Oudgediende
|
@DFCPhoenix: ach ja, dat is in de randstad niet anders met de A15, A16, A20  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Redorbit: op de A28 zijn ze ook al superlang bezig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Redorbit: kan jij me uitleggen waarom ze ook echt altijd ALLES tegelijk doen  serieus  in almere ook als ze bezig zijn met 1 weg gaan ze ook met een andere weg en nog 1tje zodat bijna niets meer begaanbaar is  |
|
yes_my_dear Oudgediende
En vanuit Arnhem naar Doetinchem is het allemaal 2-baans  wij zijn al blij met een snelweg daar  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
banaan  . duits overleeft  |
|