|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
go make the sale roy6  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als er achterin 3 volwassen mensen achterin zitten, kan de chauffeur niet meer in zijn spiegel kijken of er verkeer aankomt.   Het heeft allemaal te maken met verkeersveiligheid. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Redorbit: done deal  beste artikel wat er in mijn winkel te krijgen is qua marge voor mij  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: die spiegel is niet verplicht als hij 2 buiten spiegels heeft dus wat je nu zegt klopt niet;) Goed bezig roy |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Waarschijnlijk moet ik vrijdag nog een paar sigaartjes van je kopen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ook als je 2 buitenspiegels hebt, kan je iemand die recht achter je zit niet zien.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik heb zooo geen zin in vandaag, en ik heb superveel zin in morgen, maar wel spannend  |
|
Redorbit Erelid
Nice Roy6, ff terugkomend op mijn vraag van gister (nogsteeds onbeantwoord) wat voor shop heb je dan>?
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: als hij voldoende afstand houd en je spiegels goed afgesteld staan wel hoor kokkie en hoe doen ze dat anders met busjes? die achterkant is ook vaak dicht |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Redorbit:  Hij verkoopt koffie en rookwaren.  Wat voor zaak zou hij dan hebben.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: Quote: De meeste taxi’s van TCA zijn luxe sedans waarin buiten de chauffeur 4 personen vervoerd mogen worden  |
|
nietmeer
|
voor alle Haveabreak-liefhebbers ofzo, hij zal wat minder online zijn aangezien hij werk te doen heeft  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@jackjanjanus: Vaak wordt het veetransport wanneer je 3 mensen achterin zet JJJ.  En dat durven ze service te noemen.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Loveonc: wil je niet van die vieze woorden gebruiken? @Kokkie Daar heb je volledig gelijk in en ben ik met je eens maar hun zien het als extra geld en daar gaat het tegenwoordig allemaal om |
|
ladekast Oudgediende
|
@Redorbit: ik heb een Totaal Gemak, een tabaks en gemaks winkel met vele producten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy6:  Ik kan het geen Totaal gemak noemen Roy, je hebt nog geeneens weed.  |
|
nietmeer
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Loveonc: dan is het goed  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Loveonc: Zitten jullie bij elkaar op kantoor ofzo?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Men durft te zeggen dat een coffeeshop overlast bezorgd.  Het zijn juist de buurtbewoners die voor valse aangiftes zorgen. Een coffeeshop is al in zo'n zwart hoekje geduwd door verkeerde voorlichting van de regering dat mensen gewoon het niet willen hebben dat er een coffeeshop komt. De overlast van een gewoon café is tientallen keren erger dan dat van een coffeeshop.   Ik kom al ruim 30 jaar in de coffeeshops, en heb nog nooit problemen meegemaakt.  |
|
Redorbit Erelid
@ Roy6, ok dus een vanalles en nogwat zaak. dat houd het wel interessant  @ KOK hoe erg ik het met je eens ben, coffeeshops stinken wel  maar dat is natuurlijk van smaak afhankelijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: bij een coffee shop zijn de mensen relaxt |
|
Redorbit Erelid
@ KOk, ook wel ja  hahaha maar de geur draagt minder ver als die van coffeeshop @ JJJ, dat ligt er maar net aan hoor |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Redorbit:  Dat is gemakkelijk wanneer je de weg kwijt bent.  |
|