|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
gaat wel redelijk, DFC'tje loop wat achter op huiswerk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
dank je  , mijn vader was een week geleden jarig en mijn zusje overmorgen  . haha dus jij kan weer lekker koken  xD. usb stickie altijd handig  , ik heb er zelf 4  en dan nog 5 externe hdd's of zo   . party & go? bedoel je misschien i.p.v. go, "co"?  snoepjes  niet te veel eten hé   . biertjeeee xD. haha oké  , hmhm nee dan heb je niet te klagen  . hey DFCP    gaat wel goed  alleen nog wat moe  en hoe is het met jou. hey Frankie    |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
FD: weer lekker hyper  dat vind ik altijd zo knap mensen zijn moe en hyper tegelijk  gefeli met de jarigen   Frank: dan heb je wat te doen man;) |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: dat zeg ik toch  en ik ben geen grote snoepert grote kans dat over een maand me chocoletters nog niet op zijn of me meisie moet ze op eten  mogge frank en nogmaal goedemorgen DFCP alles wel hier  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
DFCPhoenix: ja weet ik, maar niet op de vroege ochtend  zo eerst maar eens naarschool fietsen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@DFCP: haha oké  en hoe komt dat dan xD. dank je  ^^. @JJJ: haha oké  denk ik overheen gelezen  . ach ja je hoeft het toch ook niet allemaal in 1x op te maken  . daar hou ik ook niet van  , neem de laatste tijd steeds minder  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
flyingdutchy: vertel mij het maar xD jij bent moe en hyper tegelijk niet ik xD jjj: mooi zow;) alweer hard aan het werk  Frank: tjah dan heb je wat te doen vanmiddag  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Goeiemorgen Zuwe jij ook een fijne dag  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: valt wel mee  zo hyper ben ik nu niet xD. ben alleen druk aan het typen nu  . maar ja dat ik moe ben komt omdat ik het hele weekend laat op bed ging en er ook vroeg uit moest  . goedemorgen Zuwe    jij ook een hele fijne dag vandaag  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
slaap dan op maandag uit joh   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
dat lukt niet echt als je om 8 uur op stage moet zijn  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha ik mag zelf bepalen wanneer ik binnen kom en weer weg ga  gelukkig  heb vanochtend mooi een treintje later gepakt want het lukte me niet om de normale te pakken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
dus jij kan gewoon 5 minuten blijven en dan weer na huis gaan  ? leuke stage dan  . maar ja je moet je uren natuurlijk wel maken;). maar ja het boeit mij niet echt dat ik zo vroeg moet  , ik kan dan in ieder geval 16:00 weer na huis en soms ook wel eerder  . haha was je weer te lui om uit bed te komen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: lekkere werk tijden hoor 8 uur beginnen en 4 uur naar huis ik begin 7 uur en 4 uur naar huis  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
naja ik begin meestal half 9 en stop rond half 5 of 5 uur. hangt van m'n mood af  maar ik mag ook thuis werken aan m'n verslagen enso  en een deel van m'n onderzoek kan ik ook thuis doen;) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: tja het verschil moet er blijven hé  . 8 uurtjes per dag is meer dan genoeg xD, behalve vrijdags  dan maar 4 uurtjes  . wat wil je nog meer  . arme jij  elke dag 9 uurtjes  . DFCP: hmm oké  , dus je hebt eigenlijk een leuke stage  en je eigen tijden bepalen xD. ook nog thuis mogen werken  wat wil je nog meer xD. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ach het houd je van de straat  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm tja maar als je niks te doen hebt op je werk  , schiet het nog niks op xD. maar ja je krijgt betaald  voor het niks doen xD. jij tenminste  , ik niet xD. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
FD: naja best veel hoor auto van de zaak eigen huisje  meer salaris  ? *heb al een uber stage vergoeding maar goed* ik heb inderdaad vrij weinig meer te wensen   maar jouwe is ook chill! altijd maar 8 uurtjes en op vrijdag zelfs maar 4 uur. |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemorgen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Goeiemorgen Jasje  hoe ist?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ja wel goed, alleen beetje moe, daar? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: je kan natuurlijk ook overdrijven hé   . wees blij dat je al een stage vergoeding krijgt  , dat krijg ik dus niet xD, ook nog nooit gehad op een stage  . ach ja ik ben wel blij met deze tijden  helemaal omdat ik er verder toch niks voor krijg  . goedemorgen ayashnaaaa     |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi Wesley   |
|