|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
FD: tjah precies maar de meeste stages waar ik liep hadden zoiets van hoe kunnen wij je vragen iets te doen zonder dat we je daarvoor betalen. en 2 van de 3 zijn grote bedrijven  Jasjee: ja ook wel goed lekker weekendje gehad en nu weer lekker bezig op stage  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ayashna: wel om denken hé  straks ziet je baas dat je op wmr zit xD  . @DFCP:hmm oké  maar ja dat had ik dus weer niet >.<  . ach ja het boeit me verder ook niet, ik krijg wel studie financiering en het gaat er tenslotte om wat je er allemaal leert;)  . |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@timo: Oke dan, mooi zo. @wesley: Doet die niet. Maar ik zal erom denken.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
FD: ja precies;) ik heb toevallig het geluk hoor dat ik het krijg als ze het niet wilden geven dan was het jammer geweest  maar ik vind het niet erg dat ik het krijg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: je weet maar nooit hé  of straks gaat ie zelf ook nog op wmr xD kan hij jou mooi in de gaten houden  . DFCP: hmm nee het is wel altijd mooi meegenomen  , maar ja het draait tenslotte om het leren  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
echt wel  ik ben weer ff verder  tot later  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
laterrr DFCP    een fijne dag vandaag^^. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Nou dat hoop ik dan toch ook echt niet hoor  Hmm, moet je als voorzorg maar mijn voornaam maar niet meer typen in het café dan Check je msn xD Dag DFCphoenix  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: ik hoop het wel   . je bedoelt zo: ayashna ayashna ayashna ayashna  . zal even kijken  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Wat ben je gemeen  Je wilt gewoon dat ik betrapt word, hoe erg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ayashna ayashna ayashna:  waarom dan?  nee dat wil ik helemaal niet  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: *zucht*  Hey, als je m'n naam typt, doe het dan ook goed. Dus met een hoofdletter  Kan mij het schelen als ik betrapt word. xD |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: niet zo zuchten  . ik typ het ook goed  alleen de shift was te ver weg xD. je word heus niet betrapt  hij moet eerst maar weten dat je erop zit xD. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Omg, de Shift zit letterlijk naast de A... Luiwammes. Hij weet vast wel dat ik erop zit.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
hehe weer opnieuw opgestart (K*T) pc mogge Ayashna  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi JJJ  Hoe is het vandaag? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
goed beetje moe maar verder alles wel en met u ? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Zeg gerust jij hoor,  Ja ook goed en beetje moe. En weer een lekkere lange dag te gaan. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: nee dat is de caps lock   . nou ja zeg  moet jij nodig zeggen xD. haha vast wel  hij kijkt gewoon bij de bezochte sites op de server en klaar xD.  @JJJ:gaat lekker met de computer daar niet xD  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Ja moet ik nodig zeggen  Ja daarom. xD |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna Ayashna ayashna: hmhm jij bent ook heel vaak lui  hoe was het trouwens gegaan bij de opticien? heb je wel iets vervangends gekregen voor tijdelijk gebruik of al wat nieuws? of zit je nog steeds met de zelfde bril en hoofdpijn op stage?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: op zich wel hoor alleen loopt hij wat vaak vast BSOD lekker he @Jasjee: ja ach het is toch weer maandag he  nog sinterklaas gevierd? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Zelfde bril nog steeds, over 2 weken krijg ik nieuwe glazen. Hoofdpijn valt nu wel mee, maar de dag duurt nog lang. JJJ: Ja, ook nog. Hmm, niet echt gevierd nee. Had wel zaterdagavond tot zondagochtend vrienden op bezoek, da's ook gezellig. Jij?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm leuke pc dan  als je dat vaak krijgt xD. misschien tijd voor een nieuwe  of het probleem van de BSOD op lossen  . Ayashna: hmm oké  , dat wordt dus nog 2 weken afwachten  . gelukkig maar  , hmhm nog heeeeel lang voor jou  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Wrijf het er even lekker in |
|