|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
veel plezier irthe  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
HolyKFC Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 200 Wnplts: Etten-leur S |
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
eet smakelijk emmertje  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Dag Irthe  Succes op school, fijne dag  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@jackjanjanus: ik weet niet ik heb me er eigenlijk niet in verdiept op die manier  ik ga ervanuit dat het voedingscentrum het goed heeft uitgevogeld  zo niet tjah boeit me eigenlijk vrij weinig zoals ik net al uitgelegd heb  ik gebruik gewoon dat om een streef gewicht te bepalen  Irthe: naja niet elke dag wel gewoon maandag tot vrijdag  maar et weekend niet  vaak is het dan 7.00 al op station staan om te werken bij Centerparcs  maar das over 3 weken gelukkig afgelopen  dat klinkt wel leuk zo'n opdracht  en dat school ritme lijkt me ook verrot HBO ofzo?  |
|
nietmeer
|
@DFCPhoenix: De kijk op BMI is erg veranderd in de afgelopen decennia. Vroeger lag het gewicht van een gezond BMI stukken hoger  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Ik ga ook weer aan het werk  Fijne ochtend/middag allen en tot later  |
|
emmertje
Oudgediende
|
|
|
@emmertje tja geef mij maar een broodje cheese burger is maar wat je lekker vindt (toen had ik zin in kfc >< ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Yumi: DFCPhoenix: BMI kan theoretisch al niet kloppen omdat iemand die zeer sportief is een stuk zwaarder is als iemand die dat niet is (spier is zwaarder als vet) dus volgens de bmi is mijn broer met een vet % van 8% dus te zwaar en ik met een vet % van 16% goed op gewicht. vandaar dat ik een grote afkeer heb tegen de BMI. @emmertje: ik zeg ook alleen eet smakelijk  |
|
emmertje
Oudgediende
|
@HolyKFC: Slang is best wel lekker, die eetbare bloemen vond ik maar niks, gebakken sprinkhanen waren wel lekker maar te hard naar mijn smaak, en die apenhersens waren goor  ... Je moet gewoon alles een keertje geprobeerd hebben  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@emmertje: slang smaakt lichtelijk naar kip toch net als aligator ? of niet |
|
@WMR-kok tja ik zou er 101 mensen op krijgen op de vrachtwagen er was nog zat plek |
|
emmertje
Oudgediende
|
@jackjanjanus: Qua textuur leek het wel op kip, maar de smaak is toch duidelijk wat anders, veel pittiger... Nou ja, als je kip op eenzelfde wijze met kruiden bestookt zal ie ook anders smaken  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@jackjanjanus: ja precies daarom pak ik het ook als streef gewicht zoals ik al zei  je hebt gelijk  |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: Dat ben ik helemaal met je eens @emmertje: Ik krijg niet bepaald trek van alle gerechten die jij opnoemt  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: oke maar een hoop mensen zweren bij de BMI en daardoor krijg ik er alleen maar meer afkeer tegen. en is 77 niet wat licht? zeker als je in spieren gewicht wilt?? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Afgelopen maand 18723 bezoekers, 46702 pagina weergaven, 311833 hits en 4.56 GB dataverkeer gehad.  |
|
@jackjanjanus mijn moeder werkt op de sport school daar doen ze het wel goed met een speciale test wat alles meet hartslag bloeddruk ect om zo te kijken of je gezond bezig bent (voor je broer als hij ziek wordt met 8 % vet dan zijn zijn spieren zo weer weg) |
|
@WMR-kok dan mogen je foto's wel eens bewerkt worden dan ziet het gerecht er nog lekkerder uit (ik kan het wel voor je doen ) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Yumi: Wanneer ik uit eten ga bijvoorbeeld, zal ik niet zo snel 'van de kaart' bestellen  In het Chinees restaurant hier in de buurt bijvoorbeeld laat ik altijd de kok zijn gang gaan voor een bepaald bedrag. Je krijgt dan gerechten voor je neus waar je nog nooit van gehoord hebt (je kunt het zelfs niet uitspreken  ) ... maar 9 van de 10 keer is het hartstikke lekker  Verder kun je wel van tevoren aangeven waar je van houdt, bijvoorbeeld het liefst veel vlees en zoet  |
|