|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Volgens Schepje ben ik kei-vet! @Jasjee: Ja, heerlijk die broodjes  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Irthe: Haha oke  Was het een leuke film? Haha, na het kranten bezorgen, lekker film kijken, moet toch kunnen @emmertje: Haha, het is maar hoe je het opvat  En mooi zo  Hey DFCPhoenix  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Jasjee: jazeker, zat wel humor in  en wel goede muziek zo nu en dan   idd  ochtend relax beginnen^^ |
|
emmertje
Oudgediende
|
@Jasjee: Als ik nu een gram vet aan mijn lijf zou hebben, zou ik het begrepen hebben  |
|
HolyKFC Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 200 Wnplts: Etten-leur S |
@WMR-kok hoeveel tel je er dan want ik zie alleen maar een sixpack  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote HolyKFC: @ DFCPhoenix meer eens als je maar tevreden bent over jezelf dan mag je wegen wat je wil persoonlijk mag de weegschaal best mijn huis uit  tjah ik vind het wel prettig om af en toe te kijken of ik een beetje gezond gewicht heb  Kok: uhu maar ik heb nu voor mijn idee echt een veelste grote buik  dat wil ik niet meer  Irtje: dat lijkt me best een rot ritme  maar goed geeft je wel wat relaxte tijd 's ochtends  hier is het goed bij jou dan?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Oke, een aanrader dus?  Zo kunnen ochtenden vaker wel of niet? @emmertje: Hahaha  |
|
@emmertje mischien moet je vragen of iemand je een keer wil leeggooien een emmertje heeft een moment dat hij een keer leeg moet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@HolyKFC:  Ligt eraan welke belichting je gebruikt.  |
|
nietmeer
|
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
*Verwijdert röntgenscherm voor HolyKFC.*  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
mogge iedereen die ik even gemist had.
Hoor ik hier nu de term BMI vallen ??? |
|
Irthe Erelid
DFCPhoenix: is het ook maar t went wel  ookal ben ik nu elke dag wel weer wat moe maarja  dat moet dan maar  dat is mooi   mij gaat ook goed hoor  alleen geen zin meer om naar school te gaan  beetje te lange dag, wel een voorlichting over een externe opdracht   lijkt me wel vet  ben benieuwd @Jasjee: ja hoor^^ alleen je moet er maar van houden en hier en daar tegen kunnen  maar het verhaal is wel leuk  mwa ik begin liever eerder en eerder uit^^ |
|
emmertje
Oudgediende
|
@HolyKFC: Met een BMI van 20,4 zit ik dicht bij de ondergrens van een gezond gewicht; als ik leeggegooid word, dan heb ik zeker een ondergewicht  Yumi: Ja, Schepje heeft gisteren een horloge gekregen hè... dan ben ik ineens kei-vet  |
|
@ WMR-kok dief laat dat staan dan kan ik zien hoe dun ik ben |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Da's wel zo, hoe eerder je vrij bent, hoe meer je het gevoel hebt dat je iets aan je dag hebt eigenlijk. |
|
@emmertje dat komt omdat ik je net leeg heb gegooid je mag me later bedanken hier neem een lolly |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Irthe: haha oke  naja het went allemaal he  ik begin nu ook langzaam in het ritme te komen van 6uur /half 7 op staan en 7.20 in de trein te zitten  maar goed  wat voor externe opdracht?  Jjj: uhu dat zag je net goed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@HolyKFC:  Héeee, pas op met die beschuldigingen joch.  Ik heb dat scherm tijdelijk geleend uit het ziekenhuis.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
*pakt lolly aan van HolyKFC, en kijkt of Kojak niet in de buurt is om het af te pakken*  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
DFCPhoenix: Leg mij eens uit hoe de BMI-index ooit wetenschappelijk verantwoordt kan zijn? |
|
nietmeer
|
|
|
Irthe Erelid
@Jasjee: hmhm, nu heb k meer van ohja moet ook nog na school, en voor schooltijd heb k nooit echt zin om huiswerk te doen ¬¬ DFCPhoenix: joa  en anders slaap ik wat bij in tussenuren  ohaj  dat elke dag? dat is in ieder geval vast ritme, ene keer moet ik 7 uur bus en zoals vandaag pas half 11  dat weet ik nog niet  horen we vandaag, in ieder geval niet een verzonnen door school ofzo^^ maar ik ga naar school    doeg |
|