|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Sinds Prutsrail er is, is het niets dan ellende geweest.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Mogge Niels en Kokie   Quote jackjanjanus: Hoihoi kokkie   @DFCP: en dat soort dingen gebeuren altijd als ze beroerd uitkomen. haha je heb ook altijd pech ze moeten altijd jou hebben (ff een B100 quote )Quote jackjanjanus: Zagen lijkt me niet echt goed mogelijk het spoor is gemaakt van verschrikkelijk hard staal daar kom je niet door heen zonder diamantslijper. maar ze hebben zelf al last van blaadjes dus zo verwonderlijk vind ik het eigenlijk niet nou het bleek dus echt eruit gezaagd te zijn op de een of andere manier! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Voor gehandicapte mensen is het nog veel moeilijker.  Die kunnen niet zomaar een trein nemen.  Als ik met de trein wil reizen, moet ik dat eerst doorgeven aan de NS. Dan krijg ik te horen hoe laat ik dan mee kan. En ik moet zorgen dat ik op tijd terug ga, anders kan ik niet meer mee.  Ik moet dan de scootmobiel meenemen, en moet dan eerst naar Breda reizen met de deeltaxi omdat er in Zevenbergen geen hulp is voor een ramp. Ik moet dan ook uiterlijk om 10 uur 's avonds terug zijn, want na 10 uur 's avonds is er geen hulp meer.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Kok: dat lijkt me echt verschrikkelijk!  arme jij! als je dat zo hoort lijkt het net een gevangenis! |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
is het hier nu een hoger niveau dan gister avond hier in het cafe ??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En reizen met de trein gaat niet meer, want zo'n ramp om in en uit de trein te komen heeft maar een maximale belasting van 250 kg.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Jollie: sorry gister was ik er niet  @ kokkie en een aangepaste auto gaat ook niet of te duur ?? want het lijkt me vreselijk zo beperkt te zijn in je mobiliteit |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: hoi    hoe ist?  was het zo erg dan gisteravond  ? @Kok: das helemaal balen! |
|
Violetje Oudgediende
|
@jackjanjanus: gister ging het over sto emmertje en masterpiece tussen de varkens in een modderbad en sjefke in zijn blote billen er bij  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: lees mijn reactyie naar JJJ  hier gaat het goed  en daar ??    *  |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: haha klinkt gezellig   wou dat ik der was  en ja hier ook goed  lekker op stage bezig  Kok: oke dat scheelt wel weer dus?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Scootmobiel alleen al weegt 134 kg.  |
|
Nielsw Erelid
|
Weeg jij 150 kilo ja? Dat is toch niet gezond. Hoelang ben je? |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: moet ook lichter kunnen maar moet je nou ook nog betalen voor die taxi dan?? Jollie: dus het was wel lekker knus in dat modder bad  moet er niet aan denken |
|
Violetje Oudgediende
|
het was gezellig maar egt heb me rot gelachen  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Jollie: Je vergeet erbij te vermelden dat jij en Wolfje aan het modderworstelen gingen ... dat is veel smeuïger  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: das toch juist alleen maar goed @emmertje: dat vertelde ze niet xD zo vet |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik weeg 147 kg en ben 1,96 meter lang. @jackjanjanus:  Voor een treinreis moet jij toch ook betalen?  Alleen wordt jij op een station afgezet, en ik voor de deur van bestemming.  Voor het genetisch onderzoek in Rotterdam was ik in totaal voor de heen- en terugreis € 15,30 kwijt.  |
|
HolyKFC Senior lid WMRindex: 148 OTindex: 200 Wnplts: Etten-leur S |
goedenmorgen allemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Goedemorgen HolyKFC   Welkom in het café.  |
|
Nielsw Erelid
|
@WMR-kok: Oke dat scheelt nog iets dat je zo groot bent  . Ik ben op dieet ik ben even groot als jij en weeg 125 kilo. morgen Holy  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Nielsw: Als ik 115 kg zou wegen, heb ik bijna geen vet meer aan mijn lichaam.  |
|
nietmeer
|
|
|