|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ayashna: waaat  ?  je vraagt er gewoon om  . hmmm tja eigen schuld hé  je doet het ook zelf  , nu ben je zeker weer moe op stage   ? aaah oké  , daar gaat het om  . jaja we zullen zien  . |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: ik weet het ik weet het  nouja het went wel leuk=D wel nodige humor voor gisterochtendXD |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@wesley: Nah, niet eens moe op stage, heb verrassend genoeg weer eens lekker doorgeslapen in weken. Normaal word ik na 3 a 4 uurtjes weer wakker, nu gewoon lekker na 7.5  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
JJJ: ja is me al verteld ik ben er al enorm aan het achteraan gaan maar die gasten hier kunnen ook niet veel meer dan een mailtje sturen met de vraag of ze het willen fixen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: aaaah maakt niet uit hoor   , haha ja dat zeker  op het laatst is het gewoon voor je  . mooi zo  , ook zo geweldig dat ie in die wasbak staat te pissen  met bestek en borden alles er nog in xD. hahaha dus jij ging gister vrolijk na school   . Ayashna: oooh oké  dat is nieuw xD, goed zo   . heb je wat gedaan waardoor je ineens zolang kon slapen?  moet je dat vanavond weer doen  . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: hmhm dat is het nu ongeveer al, ik kijk er niet meer raar van op als k weer eens ergens mijn vingers tussen heb of weer in een plas water ben gaan staan XD vandaag ook al mijn tas in de bus in een plas water gezet  moest daar uitgerekend weer gaan zitten =.= idd  zo geniaal  ohja jij moet afwassen vandaag ea?! ook te vrolijk  jahoor  nouja meer verveeld, na 3 uur niks doen heb je ook geen zin meer in school =.= |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@FD: Geen idee, sneeuwgevecht is niet zo vermoeiend, maar we hebben wel een wandeling van een uur gemaakt door het park en verder was het gewoon gezellig. Ik heb er serieus geen verklaring voor. En het lijkt me niet dat ik pas goed slaap als ik hun zie, dat klinkt ook raar. xD |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Goedemorgen LQ  Hoe is die? |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
DFCPhoenix: zit je toevallig bij mij werk dan hahahah precies het zelfde hier  hoihoi LQ  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
jullie lullen ook wat af  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
speciaal voor jouw roy  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hee Jasjee  Ja hier is het wel goed hoor, ga zo naar een symposium in Deventer |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: xD dat geloof ik best  . haha ach ja zo krijg je er op het laatst ook minder last van als het vaak gebeurd  , doet het ook niet echt meer pijn  .  dat was geniaal xD dat jij in die plas ging staan  en het dieper was dan je dacht xD. omg  alles in de tas helemaal nat? of maar een beetje? hmmm tja ik zei al je trekt het aan  .  hahaha ja gaat ie er mooi in zeiken  of de deur van de badkamer verwijderen xD en die ene kerel de hele tijd met (s)t(r)ipper  .  dat is niet fijn nee, kon je niet na huis dan?   @ayashna: hmmm oké  , misschien komt het door de wandeling  , vanavond maar weer gaan wandelen en misschien slaap je dan weer goed  . hahaha dat klinkt echt heel raar ja  , maar ja het zou wel kunnen ^^. de wonderen zijn de wereld nog niet uit  . Hoi LQ    Roy6: ach ja dat komt omdat jij het niet doet nu  dus moeten wij het allemaal maar opvullen xD. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@LQ: Mooi, waar gaat die over? @wesley: Wandelen is wel leuk, maarja in je eentje, in de sneeuw, in de avond, is het ook niet altijd even leuk  En naja ik vind het echt raar klinken.. xD |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jasjee, over Verpleegkundig Leiderschap  Heb net ook maar eens de tandarts gebeld  3 Januari om 8:30 moet ik er zijn |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
flyingdutchy:  Het is hard werken om voor Roy te spelen.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: hmhm dat zeker ^^, neem je je mams mee  gaan jullie samen gezellig wandelen ^^  . of neem "niemand" de kikker mee  . haha ach ja alles is raar  dus ja zo erg is het niet;). @Kokkie: ja dat zeker xD, dat zeuren is zo moeilijk na te doen  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Lekker vroeg erbij volgend jaar  En oke  Klinkt leuk. FD: Haha, grapjas. Kokkie !   |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: nee ik heb mijn jas niet aan xD, die ligt in een ander kamertje  . maar grapjasjee is wel in het café xD. |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: klopt  achja zolang k maar mijn vingers nog kan gebruiken en lopen  vind alles best t went wel  nou  dat was gewoon niet zo snugger dacht dat daar het hogere stukje zat  nee onderkant en de banden een beetje.. achja droogt wel weer op  klopt  ben niet voor niets een mutsz  uhu xD dan baal je ook wel als vrouw  of die wedstrijd rennen naar de therapeute  ook net zo mooi  nee ik begon toen net  moet op maandag pas half 1 altijd beginnen tot kwart voor 5  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jasjee, Ja ik bedacht me net dat ik het weekend in Almere ben.. toen had ik al opgehangen  Dus moet 2 Januari weer naar huis  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: of is het zijn lol broek?? mogge kokkie  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
LQ: Haha, handig. Gezellig  Kom je ook bij DFC (groep) met oud en nieuw?  @JJJ: Kan ook nog eens, of z'n pretpet  |
|