|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Frank ga maar goed terug lezen ik heb je gefeliciteerd maar je negeerde me  Dag iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeen |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Doe voorzichtig Ranie   |
|
Ranie Senior lid
ja sjefke beer zal ik doen ik ben gister al gevallen dus me heup is al blauw  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ik las het, maar was te moe om nog te reageren.. kusje erop??  |
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
nietmeer
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
FD...goed hoor...maar mag van mij nu wel stoppen met sneeuwen Mijn auto wil niet meer starten  straks even met multimeter kijken of de accu nog wel oplaad  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Lessien: Die is grappig... Dat Buienradar het niet echt toont. @FD: Goedemorgen  |
|
Ranie Senior lid
@sjefke mocht je willen Lessien Ja idd lessien maar ik heb t goed geregeld ik ga gewoon lopen en vanavond haalt me papie me maar op |
|
nietmeer
|
Jasjee...volgens buienrader is het hier nog niet, komt er wel aan, maar is nog niets te zien hier  Ranie...Doe je goed   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Lessien: Denk dat die ook nog een beetje van slag is dan, haha. Tijdje niet gesproken btw  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Lessien: mooi zo  . sneeuw!!!   hier heeft het nog steeds niet gesneeuwd  , alle sneeuw wat nog ligt, is nog van donderdag xD en dat is maar een beetje  en je wil het niet oppakken want het ligt in het gras waar de honden schijten >.< . ow en gister was er een beetje sneeuw  maar dat bleef niet liggen xD. ooeei dat is niet fijn  , dat wordt fietsen  . Ayashnaaaaa     hoe is het   . |
|
Ranie Senior lid
|
|
nietmeer
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Goed hoor, met jou?  Hier sneeuwt het ook hoor  Op straten is het nu beetje vies om het te pakken en ijs. Maar op voetpaden enzo kan je er nog wel mooie sneeuwballen van maken  |
|
Ranie Senior lid
Jaaaaaaaa ik weet wat ik ga doen een bal rollen helemaal naar me werk dan de laan op, op me werk en dan eraf duwen als me restaurant manager komt op zen auto....   En nu ga ik echt weg  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Lessien: haha oké  nou kun je mooi thuis blijven en een sneeuwpop maken  . ga je lopen?   @Ayashna: mooi zo   , gaat goed ^^   . hmmm tja daar rijden auto's overheen en komen alle uitlaatgassen bij in  . hahaha en niet weer te lang hé in de kou blijven  straks kom je weer onderkoeld thuis  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
doeg ranie  doe voorzichtig mogge wesley en zuwe |
|
nietmeer
|
FD...hoefde toch nergens heen  maar als de training vanavond van mijn zoon door gaat (voetbal), kan ik 'm niet brengen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Haha, dat van gisteravond was verlopig eenmalig voor deze week met de meiden, vanavond blijf ik lekker thuis  Warme chocomel en lekker onder de warme dekens, ja  @lessien: Kan hij niet misschien met een teamgenootje meerijden als het doorgaat?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
LessienElensar: hij kan ook hardlopend er heen goede conditie training  |
|
nietmeer
|
Jasjee...ga straks even rond smsen met wie hij eventueel mee kan. JJJ...zou wel kunnen, maar dat eind doe ik 'm niet aan  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
flyingdutchy: hoi  ik vind het wel ironish in friesland sneeuwt het gewoon niet  je zou toch denken hoe noordelijker hoe meer sneeuw  |
|