|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
tip stop geen vingers tussen je stoel en tafel  sneeuw  hoi!   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
LessienElensar: ja ach het is zijn werk he  en ik wordt moe van mensen die zo voorzichtig doen gewoon gassen het is niet eens glad  goede morgen irthe  was dat geen prettig gevoel dan?? |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Irthe : Goede tip  Ervaring mee?  Hoihoi  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
JJJ & Jasjee: oh ok  dat wist ik niet eens   naja heb de pagina nu een aantal keer vernieuwd maar nog steeds de clown  Jasjee: ff voor de duidelijkheid ik heb m'n bril op ja  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Dat vermoedde ik al dat je de clown zag, maarja, ctrl + F5 dan maar  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Irthe: die tip kende ik al xD  hoi  |
|
nietmeer
|
JJJ...regen, hagel of sneeuw...er zijn altijd mensen, die wel in de auto stappen, maar niet durven door te rijden...vrij irritant  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Ayashna: maar ik wel  . uhmmm omdat jij wel zo gek bent om dat te doen  . Irthekeeeeee      hoe is het  ben je weer slim bezig op school  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Lessien: Maar voor de veiligheid kan je toch wel redelijk voorzichtig zijn, vooral met gladde sneeuw lijkt me? @wesley: Ja da's waar...  Maar nu ben ik verstandig genoeg om vanavond geen gevecht te houden, simpel he  |
|
Irthe Erelid
@Jasjee: idd, nu al 10 minuten last van  nagels zijn nog niet blauw  DFCPhoenix: zei het dan tegen me(a  ) @jackjanjanus:  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
nou dat vrij mag er van mij wel af hoor. ze moeten gewoon of thuis blijven of door rijden. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Irthe: maar bij mij is het al een tijdje geleden ik was em bijna vergeten   en en en je vroeg het niet  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Aw, pijnlijk  Even onder de koude kraan maar houden dan  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: goedheur  jahoor, glij ik niet uit door gladheid bezeer ik mijn vingers wel met een stoel  met jou?^^   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: dus nu alle stoelen het huis uit?? |
|
nietmeer
|
Jasjee...je hebt behouden rijden en voorzichtig rijden...behouden, dan let je gewoon goed op en voorzichtig, dan rij je echt niet door...zeg niet dat ze moeten gaan scheuren, maar als het niet glad is, mogen ze wel doorrijden  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Au Irthe....   Lessien kijk eens op beelden..Nordschleife  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Lessien: Nee oke, daar heb je wel gelijk in. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna:  weet je dat wel zeker   . we zullen zien xD of je vanavond weer zo slim bent  . @Irthe: mooi zo   hahaha je was zo bezig met het niet uitglijden xD dat je iets anders gaat doen wat pijnlijk kan zijn  . het zit je niet echt mee hé  . gaat best  ^^ |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: sneeuw is geen belemmering om gewoon 100 te rijden gewoon afstand houden en geen wilde manoeuvres doen dan is er niks aan de hand van dat langzaam rijden remmen rijden remmen ga je sneller glijden en dus ongelukken krijgen |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: ik ben tegen stoelen  nee, ze zitten wel fijn  en op grond is niet zo schoon hier  dus ze mogen toch wel blijven @sjefke: idd  @FD: ik weet het ik ben blond  ach het went wel?  t voelt nu alleen raar, geen pijn meer  mooi   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
pff die amerikanen moeten echt ff opschieten met mijn account  ik wil aan de slag gaan xD |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: aaaah ach ja het kan iedereen gebeuren  , alleen bij jou gebeurd het wat vaker dan bij de rest xD  . haha ja dat zeker  . gelukkig maar   . hoe was de film gister   ? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@wesley: Nou zeg  Gister was gewoon een impulsieve en spontane actie  Achteraf gezien best vermoeiend gezien ik net van stage kwam  Maar heb daarintegen wel weer een leuke avond gehad. Vanavond,, blijf ik lekker thuis, klaar  @JJJ: Ja inderdaad. Da's wel zo. DFCPhoenix: Ga erheen en fix het effe  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: als je op amerikanen wacht kan je nog ff wachten  duurd altijd eeuwen met die gasten |
|