|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@JJJ: een kroeg vindt ik nou niet echt een winkel als ik eerlijk moet zijn xD. @Roy6: moet kunnen toch  weten ze zeker dat je open bent   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@flyingdutchy: ik moet er binnenkort toch weer heen dus dan zal ik ff moet kijken  en een kroeg verkoopt wat dus is eigenlijk een winkel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: waar moet je binnenkort weer heen?   hmm maar dat maakt een kroeg nog geen supermarkt  . |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
hai hierow
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@jackjanjanus: wat nou nou ?  echt niet  flyingdutchy: doe jij het even maken in je vrije tijd voor me  loha Dele  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hoihoi
flyingdutchy: leeuwarden
@roy: sorry was een inkopper |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@jackjanjanus: nou moe  flyingdutchy: dat is nou ook mijn probleem  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm oké  , kom je langs  de koffie staat hier altijd klaar  . maar jij gaat dan even alle winkels langs om te kijken of de deur dicht zit?  en wat ga je hier dan voor nuttigs doen xD, zoveel valt er niet te beleven in Leeuwarden  . @roy6: vraagt je het aan jollie of zij het doet met de kids   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: een goede vriendin van me woont er  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmm oké  leuk  . veel plezier dan  , bij iemand thuis kan het nog wel leuk zijn, maar verder hier in de stad is het echt niks aan  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: Hangt er vanaf met wie je gaat  je moet het zelf gezellig maken en als je een beetje je best doet kan je je overal vermaken zelfs in bv de darby en jones |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm tja maar het opstap gaan hier is ook niet altijd fijn >< hier komen gewoon overal 16 jarigen binnen  . en verder overdag valt er niks te doen xD. ik heb het hier eigenlijk allemaal wel gezien  , maar dat heb ik al jaren  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
haha is overal hoor niet alleen in friesland  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hmmmm tja overal waar ik wel heen ga heb ik me nooit verveeld  , maar in leeuwarden wel  . maar ja denk ook omdat het komt doordat ik er woon en ik alles wel gezien hebt hier voor weet ik veel hoeveel X  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: maar dat komt weer omdat jij er ook al als 16 jarige stond  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hmmm nee jammer  toevallig niet xD. daarvoor had ik het hier al gezien xD, ook al was ik nog niet opstap geweest  . en op mijn 16e ging ik hier ook niet opstap  . 1e keer was 1 dag voor mijn verjaardag toen ik 16 werd met de sneekweek  . verder ben ik tot mijn 18e niet opstap geweest in leeuwarden  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: was je dan niet in snits met de sneekweek? en hier in alkmaar valt het uitgaans leven ook tegen hoor  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: yup  kan moeilijk de sneekweek in leeuwarden doen  . hmmm nog nooit in alkmaar geweest  dus geen ervaring mee  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
das wel een grappige stad om te winkelen snits |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
hoi  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hey frank  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmhm dat zeker  . sneekweek was ook altijd wel leuk, alleen jammer dat ze het steeds meer verpesten  . nu wordt op de dag dat het begint de haven 's middags afgesloten  en kun je er niet meer in  . terwijl het dan juist gezellig begon te worden  . dan komen er nog veel aanvaren en altijd hard de muziek aan daar  . zoals een paar jaar geleden het nummer ik heb een boot populair was xD hoorde je dat door die hele haven heen  . vuurwerk en zo wordt ook minder  . frankie    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ja er mag steeds minder maar vaak is de oorzaak daarvan begrijpelijk. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: hmmm ja dat wel, het wordt door de mensen zelf verpest. zoals al vaak is gebeurd dat ze gewoon zakken vuilnis in het water leegden  . eieren overal heen werden gegooid na elke boot. dat de muziek hard staat maakt me niks uit, dat is wel gezellig overdag dan, maar ja daar wordt ook veel over geklaagd. en zo zijn er nog wel meer dingen. |
|