|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
ow dat is dan wel minder ja  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
ach ja ik overleef het wel  en het gaat ondertussen ook wel weer al wat beter ^^  . alleen heb nu niks te doen op stage  en geen zin om na een andere school te fietsen  . |
|
Sailer Erelid
Ik heb nu 3 tussenuren  ik zou eigenlijk nog engels moeten maken  , maar ik ben nu lekker bezig met overclocken van mn videokaart  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
 dat is wel k*t dan. en ze kunnen natuurlijk de uren niet opschuiven ><. xD ach ja mag je zelf weten of je engels gaat maken of niet  . haha oké  nou heel veel plezier daarmee  . niet de boel slopen hé  . |
|
Sailer Erelid
nee die uren staan vast nou ik ga engels maar beginnen, moet ik toch typen dus kan ik toch doorgaan waarmee ik bezig ben  enne dat slopen zal niet gebeuren, ik doe het voorzichtig dus dat lijkt mij wel veilig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hmmm oké  , toen ik nog gewoon vaste lessen had, kon er vaak nog wel wat opgeschoven worden omdat die leraren dan ook nog een tussenuur hadden en konden die ook eerder weg. suc6 met engels dan maar  . haha oké  , maar je weet maar nooit hé  . safety first xD. ach ja ik hoef er niet veel voor te doen om te overclocken  er zit een overclock systeem op mijn moederboard xD. |
|
Sailer Erelid
Bij ons op school zijn er veel te veel leerlingen dus daardoor worden de hogere klassen genaaid  Nou ja processor moet ook via mobo kunnen maar videokaart niet  EDIT: het overclocken betaalt zich wel af  dus dat is altijd leuk om te zien  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
zo, net de snoep besteld voor de avondvierdaagse, moederdag, vaderdag en de geslaagd periode  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Sailer: goede morgen het is altijd leuk om de vruchten van je werk te zien;) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer:hmmm dat had ik ook op mijn vorige school, was nooit ruimte ergens  . maar dat is wel erg dat ze de hogere klassen ermee pakken  . hmmm ja dat is waar, maar op mijn moederboard zit nog wat extra's op voor het overclocken van alles  . alleen nog nooit gebruikt verder, want het is nog niet nodig geweest  . zal het eerst ook niet xD, want ik zal er nog een 2e videokaart bij inzetten en een andere voeding en koeler. en dan kan ik weer lang vooruit  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: je kan dus weer wat afsnoepen  |
|
Sailer Erelid
Hee Roy en jjj |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
and how is your english doing? |
|
Sailer Erelid
it's going no f'ing where |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ow so your not doing your homework?? that's not good |
|
ladekast Oudgediende
|
jjj, naja, er moet ingeteknd worden zodat het over 6 weken naar de fabrikanten gestuurd kan worden zodat ze een indicatie hebben van hoeveel er van wat gemaakt moet worden  wordt pas in week 18 en week 28 geleverd, 2011 wel te verstaan  hey sailer  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Dat schiet ook niet op roy en wat moet je dan in de tussentijd  |
|
Sailer Erelid
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
so get going man the longer you postpone it the more likely you will forget it |
|
Sailer Erelid
oh that'll be allright someone will remind me, which actually is a fact not an assumption  , so it's ok |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
than it's oke because if it was an assumption it would be a mistake.
cause assumption is the mother of al f*ckups |
|
ladekast Oudgediende
|
duh, wat is het koud hé  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: valt wel mee joh  . ik heb het warm  en ik kom net van buiten  . |
|