|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Eowalin: Ja, sorry  Moeten maar weer snel wat tijd en gesprekken inhalen  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Heh, waarom gelooft niemand me toch... check me blog maar eens, denk je dat een dronken lor dat voor elkaar krijgt??  |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
Dfcp; yeah, had geen zin meer om kerstgedichtjes te zoeken.. en wmr had leuke artikelen  Jasjee: i knoooow! heb je veel te vertellen joh  niet normaal meer *de drama* |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Eowalin: Ja, heb je echt veel te vertellen  Komt wel als we elkaar weer zien  Hoe is het daaro op school? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@sjefke: haha  ja joh jij krijgt dat voor elkaar  Eo: ja er zijn inderdaad heel wat leuke en apparte artikeltjes vandaag  waarom zou je kerstgedichtjes zoeken?  en hoe is het op school? of heb je al een stage?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Lalalalaa, 12 uur ga ik  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
werkse jasjee  |
|
|
Doh jullie stellen dezelfde vraag, krijgen jullie hetzelfde antwoord ook xD Moet voor de leraar zoeken, we gaan vrijdag naar Biddinghuizen... en moeten we kerstdingen voorlezen, echt dolkomisch, nu al zin in. School is verder rustig... gewoon lol om van alles  Stage heb ik bijna, heb 2 geïnteresseerde ... dus moet wel goedkomen  En Jasjeeee! wanneer wanneer wanneer? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Eowalin: Lol. Oh ja, hoop dat het vrijdag goedkomt. Nice, hoop dat het goedkomt met je stage  En en en, very soon?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha we stellen de zelfde vraag dus we wilden neem ik aan ook het zelfde antwoord xD maar goed mooi zow van die stage waar zitten ze? bekende bedrijven? en de rest van de klas? en waarom moet dat  heeft toch niets met de studie te maken  ? |
|
|
@JasjeeWoohoo, jaa snel. komt vanavond wel met bespreken, oké  ? moet nu iets voor Nederlands maken .. *saaiheid* @DFCP Jaa redelijk bekend; de gemeente Almere & een bedrijf die Peter heeft geregeld... ergens in Utrecht. Ohja... en het moet.. omdat het kan? ik weet het ook niet  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oh gezellig zie ik je elke morgen in de trein als je in Utrecht komt  en gemeente almere willen ze er nu ineens wel aan  grr heb ze al vet vaak gebeld en telkens zeiden ze geen interesse te hebben  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
|
Haha, bij mij klonken ze echt héél enthousiast  Wat raar... |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Hey FD  hoe istie? Eo: ahww je wordt niet eens goed geinformeerd door de leraar  arme jij  en dan moet je nog iets voorlezen ook aan een (grote?)groep. bij jou wel enthousiast  tss vreemd zeker  (zeker omdat je ene meisje bent)  lol maargoed mooi dat ze toch iets hebben  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hey DFCP    gaat wel goed ^^  en hoe is het met jou  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ja ook goed^^  zit weer lekker op stage  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Heeuhhh FD!!!!  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
mogge Fd en EOwalin  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: mooi zo  . weer aan het niks doen zeker?  hey sjefke    hoe is het  |
|
|
Hiya flyingdutchy (& jackjanjanus)!
dfcp Jaa leuk tegen een groep van... 100 mensen die sowieso 55+ zijn... laat mij maar in de keuken staan of de kerstversiering ophangen, maar niet spreken xD
&ja, die man die belde klonk wel erg happy en dergelijke. Maja welke afdeling had jij dan geprobeerd? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
FD: jawel m'n verslagje af en toe wat meer bijtypen  maar verder weinig op et moment ja  Eo: aaah xD arme jij ! 100 mensen  *is blij dat ik niet hoef*  dan wordt je weer een tomaatje dus  ? en naja ik moest telkens een mail sturen en dan zou ik wel horen nou ja toen ben ik nog 2 keer langs gegaan om te vragen of ie in goede orde was ontvangen omdat ze niets lieten horen. toen vertelde ze me dat het druk was dus dat ze het niet konden controleren. of dat diegene die er over ging niet aanwezig was. vorig jaar heb ik toen na 3 maanden wachten wel een nettte afwijzings brief maar dit jaar nog niets gehad. maar goed heb het uiteindlijk daar ook maar opgegeven. |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: drukjes maar eerst pauze  maar verders goed tot zo  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: hmmm oké  dan zoek je zelf toch een opdracht  . @JJJ: mooi zo  een fijne pauze  laterr    |
|