|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
fijne pauze jjj  @FD: ja heb wel opdrachten maar moet mezelf er toe zetten wat nog niet erg goed gelukt is  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Goed hoor FD, alleen AVG zit te tobben hier.. grrrrrr  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
DFCP: wat is dat nou voor instelling  . hup aan het werk jij, gewoon zin maken  . |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
@dfcp yeah... ik hou niet zo van openbaar spreken als mensen je aankijken  dus dat laat ik iemand anders doen  FD Goed hoor  met jou dan? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@sjefke: ik zei je net al haal een andere  @fd: haha das een luiheids instelling of een sog instelling  |
|
|
Iemand eet hier een frikandellen broodje... ik wil ook  *komt aanzetten met zielige boterham...* |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Eowalin: mooi zo  . gaat wel goed ^^  lekker van de pauze genieten nu xD en straks maar weer aan het werk  . DFCP: geef jezelf dan een schop onder je luie reet en werken maar  hup hup hup  . kan niet hé  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: ga dan naar de jumbo xD? maar hoe zit het met de rest van de klas eigenlijk met de stages? hebben sommigen al wat gevonden? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@flyingdutchy: dat valt zo op  maar goed ik werk ondertussen wel verder aan m'n onderzoek + verslag  en dat was een dptje whoops  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: wat valt op dan?  goed zo  xD, ik ga wel luieren en jij hard aan het werk  . |
|
|
@Fd; haha, enjoy  niet te hard werken he dfcp; dooh nee, dan moet ik opstaan! ik ben in me luie fase op dit moment. De rest.. Mo is terug, kevin&kiran zijn er nog. Een aantal 2e klas mensen hebben ook niks... echt faal dit jaar Maar internet doet niet lief voor me  dus ik ben weer weg. Byebyes  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eo: Mo terug  ? en oke bye bye  fd: dat mezelf onder m'n kont schoppen gedeelte  en jij moet ook hard aan het werk  ik ben pauze houden  in de zin van eten beneden   tot zo  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
koffers inpakken is leuk  en stressvol  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Eowalin: zal ik doen  . haha nee ik doe nu wel rustig aan xD, gister al hard genoeg gewerkt  , zelfs een uur te lang doorgegaan  . dus ja nu maar lekker rustig aan doen  . een fijne dag nog ^^. doei doei     |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Delenn: hoezo stressvol te laat begonnen?  |
|
Delenn
Oudgediende
nee ik ga overmorgen pas weg en het is nu al klaar  maar ik ga er altijd zo gestresst van door het huis heenrennen  oh ik moet dit nog mee *rent naar zolder* en dit moet ook mee  *rent naar beneden* oh en shit, dit ook *rent naar zolder* Als ik nou eerst eens rustig nadenk wat ik allemaal van zolder nodig heb, dan hoef ik niet zo heen en weer te rennen  En ja, ik heb een lijstje, dus echt moeilijk zou het niet moeten zijn  |
|
sjefke Oudgediende
Geef op het lijstje aan waar het ligt...  |
|
Delenn
Oudgediende
en tis ook een beetje stressvol omdat het míjn vakantie is; ik heb alles gepland en geregeld, van vlucht en hotel tot alle uitjes, dus als er iets mis loopt is het mijn schuld ik ben bang dat ik iets cruciaals ben vergeten @sjefke; te laat, ik heb nu alles al gepakt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: tja dan kunnen ze zien dat je lui bent  en da je dan eindelijk aan het werk gaat  . ik heb al genoeg gedaan vandaag  . eet ze ^^ laterrr    hoi hoi Delenn      |
|
sjefke Oudgediende
Delenn, als je alles gaat plannen, en er gaat wat fout.. let it loose and enjoy it!!! heb ik in Thailand gehad: dat hotel, die trein daarheen, dit dat zus zo.. en ik kwam daar aan en alles viel in duigen. Toen echt zoiets nah, we zien wel... nog nooit zo'n gave vakantie gehad!!  Cruciaal: Camera!!!  |
|
Delenn
Oudgediende
ok nou ik hoop het. Mijn vakanties zijn altijd tot in de puntjes georganiseerd (door m'n vader, dan wel een reisorganisatie), dus het zomaar aanzien moet ik wel ff aan wennen  Maar het gaat vast goed komen  camera is ingepakt  |
|
sjefke Oudgediende
Heus wel Delenn, je komt in een sprookje terecht daar!!!  Camera was het eerst denk ik?? LOL  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
sjefke Oudgediende
Veel voorpret Delenn!! Laturrrr   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798