|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Hoi JJJ, ja gaat wel oke, beetje moe  Hoe is het bij jou? |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
goed maar idd ook een beetje moe  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
haha lijkt wel of bijna iedereen wel een beetje moe is  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Midden in de week, iedereen verlangt weer naar het weekend?  Maja, ik ging ook weer te laat mn nest in. Moet ik maar eens afleren. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Tuurlijk verlangt (bijna) iedereen naar het weekend  das toch al vanaf maandag zo  ? haha  hoe lang zeg je dat nou al dat je dat moet afleren  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ja, maandag keek ik alweer uit naar het weekend  Ehm, niet zo lang toch, heel erg kort toch?  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hi didi    Hoe is het met je? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: [sarcasm mode]uhu  heel kort  pas sinds net 2 minuten geleden  [/sarcasm mode] ik heb zin in vakantie  (eerste week van januarie  ) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: [nonsarcasm] Precies dus waar hebben we het nou over, hartstikke vet kort! [/nonsarcasm]  Hoezo zin in de eerste week van Januari?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
*denkt terug aan een bepaalde seminar van Peak IT waarna je het zei  * en lees de hele zin voor dat eerste week januarie   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Denk jij maar lekker terug, ik denk lekker vooruit  Oh, ja ik las vakantie, maar ik dacht dat je iets speciaals ging doen ofzo.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
*zucht* ga gewoon optijd je nest in joh  en niet optijd als in tussen half 2 en half 6  (in de nacht  ) maar als in tussen 10 en 12 's avonds   en nee gewoon lekker vrij  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: bij mij begint dat eigenlijk zondag avond al weer dat ik zin in het weekend heb  DFCPhoenix: ja maar als je 5uur er uit moet is zelfs 12 uur nog te laat |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Lol.. doe ik, op tijd  Lekker hoor, ik ben 3 daagjes vrij.. xD 29,30 en 31 december xD Daarvoor en daarna weer lekker aan de bak..  |
|
Ranie Senior lid
awww gaat goed hoor schat (jasjee) sorry ik reageer beetje traag ben kleren aan t kijken online  moet er een beetje mooi uitzien met kerst en oud en nieuw |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
jjj: ik had het ook tegen jasjee  die moet niet 5 uur der nest uit  dan gaat ze er vaak pas in  en ja dat zin hebben in het weekend is ook zo  als je gaat slapen hoop je stiekem dat je de volgende ochtend lekker mag uitslapen  heerlijk  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jasjee: ja soms zit het mee en soms zit het tegen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ben je niet de 1ste ook vrij  ? en ja ja vast dat jij optijd gaat slapen  Ranie: zo zo  al wat leuks gevonden  ? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Ranie: Oke dan, haha geeft niks, veel plezier met kijken  . Of ga je ook wat kopen? JJJ: Ik mag die dagen ervoor (27 en 28 dec)ook wel vrij hoor, maar ik werk liever door omdat ik anders in de knel kom met mijn uren om vrije dagen op te kunnen nemen. Maar ik maak nu dagen van 9 uur, gister dan 9,5. Als ik dat een aantal dagen volhou, dan kan ik die 2 dagen ook wel vrij nemen, ik kijk wel hoe dat zich ontwikkeld. DFCPhoenix: 1 en 2 januari is op een zaterdag en zondag, dus 3 januari begin ik weer. |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Quote DFCPhoenix: jjj: ik had het ook tegen jasjee  die moet niet 5 uur der nest uit  dan gaat ze er vaak pas in  en ja dat zin hebben in het weekend is ook zo  als je gaat slapen hoop je stiekem dat je de volgende ochtend lekker mag uitslapen  heerlijk  Net als ik vanmorgen,   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oh oke dat wist ik niet welke dagen het precies viel   ik neem alleen de 31ste vrij en dan de hele week daarna  heerlijk  |
|
Ranie Senior lid
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
zo  behoorlijk   foto's van de mooie jurken  ? |
|
jackjanjanus Oudgediende