|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
morrie sjefke  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
en toen was het weer stil  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote jackjanjanus: de Dell P2411h 24" breedbeeld op zich alles nu goed staan alleen me tekst vind ik wat wazig staan dus ben ff aan het kijken wat ik daaraan kan doen ziet er nice uit naja das gewoon beeldscherm instellingen he  Quote sjefke: heey Roy en DFC!!!  Grmpz, wss een virus op me laptop.. dingen willen niet opstarten, Malware bytes heeft maar 1 dingetje gevonden..?  Dan maar een systeemherstelletje  Systeem herstel inderdaad en anders ff een goeie antivirus erop zetten heeft ook wel effect  Mogge  Quote Roy6: @DFCPhoenix: sja, het was einde maand dus alle dagstatan omturnen in weekstaten en doormailen, bankafschriften doormailen, alle facturen op datum leggen dan weer versturen naar boekhouder  ah oke je hoeft in elk geval niet alles zelf te doen  dat scheelt maar ja administratie moet ook gebeuren he  en het was ff stil inderdaad  ik moest ff naar m'n stage lopen  Goeiemorgen Zuwe jij ook een fijne dag    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: ja ben al van alles aan het proberen maar kan de res ook niet hoger zetten is al op de max dus dan worden na een tijdje de mogelijkheden beperkter maar lijkt nu aardig gelukt  koste me een uurtje maar dan heb je ook wat  goedemorgen zuwe jij natuurlijk ook een hele fijne dag  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
hmm volgens mij kon je ook nog ergens lettergrootte instellen misschien dat ze dan helderder worden ofzo? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Ben er weer, weer gered door IO-bit, er was een tyfus-mailtje met virus binnengekomen, k*t AVG...  maar weer opgelost..  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
sjefke: Eset NOD 32 is tot nu toe altijd mijn redding geweest haalt alles eruit voor het iets infecteerd  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: wordt het alleen maar onscherper van maar heb nu aan de gamma en contrast/brightnes etc zitten tunen en dat werkt @sjefke zeker de gratis versie van AVG? |
|
sjefke Oudgediende
 Oh, okee, is dat freeware??? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
oh oke vreemd  maar goed. als je het maar voor elkaar hebt  Sjefke: nope maar is ook niet al te duur ik heb laatst verlengd voor 37 euro voor 2 jaar voor 2 PC's |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
DFCPhoenix: ja ik weet het verder ook niet maar had al een hoop geprobeerd en dit was wat reste maar moet nog iets aanpassen denk ik want nu kloppen de kleuren nog niet volledig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha hij ziet er mooi uit je beeldscherm maar is volgens mij niet goed compatibel met je PC of het is gewoon een rot ding   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Nu staat hij goed dus alles opgelost en het zal niet heel lang duren voor ik weer een nieuwe pc krijg denk ik  voordeel van goed omgaan met de it afdeling  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha ik heb nu een oud laptopje gekregen van de zaak maar vind m'n eigen toch een stuk prettiger werken  maar goed mag er niet mee op het netwerk jammer genoeg  maar goed  voordeel van it'er zijn is dat je je meestal kan aanpassen en ook een oude laptop naar je eigen hand kan laten werken zoals je wil  |
|
sjefke Oudgediende
Het eerste wat ik deed was mijn virtual memory omhoog gooien, bijv. ipv. 3300 naar 5500  laadt pagina's als een tierelier  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Goeiemorgen alle lieve mensen *knuffelt sjefke ff lekker*    |
|
sjefke Oudgediende
Goedemorgen lieve Ranie!!!  |
|
Ranie Senior lid
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
goede morgen ranie @sjefke: ja ik zit er alleen elke dag achter maar ik ga niet zelf er nieuw geheugen in gooien |
|
sjefke Oudgediende
JJJ: nee, softwarematig, is via systeeminstellingen te doen;) Ranie ja jij ja  |
|
Ranie Senior lid
tenminste 1 persoon die me lief vind Sjefke |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@sjefke: heb ik ook wel eens gedaan maar daar wordt het niet altijd stabieler van en dat is wel belangrijk voor me werk |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemorgen.. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hoihoi jasjee  hoe is het? |
|