|
nietmeer
|
Ik lust geen bier  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Banaal: Niet?  |
|
nietmeer
|
kindercola is veel lekkerder =D
Soort van Justin Bieber in een flesje eigenlijk |
|
Sailer Erelid
Banaal: Maar ik moet kotsen van Bieber en kornuiten  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Sailer: k heb echt ook geen hol te doen dit weekend hoor  dus zo saai is het niet  k doe gewoon saai met je mee  oeh bier: gooi maar 1 deze kant op^^ buh cola is vies  |
|
Sailer Erelid
Quote Irthe: oeh bier: gooi maar 1 deze kant op^^ buh cola is vies  Wijze woorden  |
|
Irthe Erelid
haha  moet weer beetje afkicken =.= vorig weekend redelijk veel gedronken en nu in een keer niks.. dat is best raar lijkt al weer eeuwen terug (De kermis dan  , niet dat ik het bier drinken mis, zo'n alcoholist ben ik ook weer niet  ) |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ik moest na een week zeilschool idd ook flink wennen  (toch sowieso elke avond 3 bier en veeeul koffie, koffie niet 's avonds  ). |
|
Irthe Erelid
@Sailer: van koffie moet je idd afkicken  k sta daar altijd zo van te trillen :/ naja afgelopen weekend was bij mij wel meer dan 3 bier  maarja van de zaterdagavond na 1 uur weet ik ook niet veel meer, alleen dat ik niks verkeerd heb gedaan  zeilen is wel leuk^^ een vriendin van me probeert het me te leren  maar ik hou het mooi op de fok bedienen  is meer mijn werk  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Haha zeilen is gewoon relaxed. Dat is toch echt een van de dingen waarbij ik echt gewoon aan helemaal niks anders kan denken en gewoon mijn hoofd leeg maken en genieten  heerlijk  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: hmhm klopt, vind zeilen ook leuk  naja ik kan het wel, alleen niet goed zeg maar, weet wel hoe het moet zal ik maar zeggen. maar heb ook geen vaarbewijzen of wat dan ook  nooit les in gehad  een vriendin haar ouders hebben een platbodem geloof ik. als zij op vakantie zijn kom ik altijd paar daagjes langs en gaan we ook wel eens zeilen  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ik heb ook geen vaarbewijs XD Nou ja ik was net gezakt voor Kb3  |
|
Irthe Erelid
:/ naja volgende keer beter?  of ga je het niet nogmaals proberen?  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ik ga het sowieso binnenkort nog een keer proberen te halen  en anders nog een keer naar de zeilschool vind ik hélemaaal niet erg was keigezellig  |
|
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
|
|
Sailer Erelid
Hee MF  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Hiii  ! |
|
Irthe Erelid
@Sailer: haha ja hoor ik vaker dat het gezellig is op zeilschool  is dat dan een kamp of gewoon bijv. op zaterdag samen komen soort scouting achtig iets? hoi minifan!  ik ken jou nog niet  aangenaam  hoi brie!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Minifan
Erelid
|
Hoi ik ken jullie ook niet  Behalve Kokkie natuurlijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Minifan
Erelid
|
Nope  Lang niet meer geweest  |
|
Brie Erelid
|
hahaha, nou in dat geval, leuk je te ontmoeten!
ben ook mn nagels aan t lakken, dus ik ben een beetje langzaam nu... |
|
Minifan
Erelid
|
Kleine kans dat je me weer ziet, maar goed  |
|
Brie Erelid
|
Quote Minifan: Kleine kans dat je me weer ziet, maar goed  hoezo dat? |