|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Irthe: Ik zal erom denken  en anders moet ik toch maar gewoon gaan XD |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Sailer: haha  naja moet je zelf weten  wilde eigenlijk ook naar appelpop alleen hoorde pas gister dat het vandaag was XD (en gister  ) naja dan niet volgend jaar maar weer volgend jaar proberen om sowieso: lowlands zwarte cross bevrijdingsfestival pinkpop (als niet te duur wordt kan dat er ook nog wel bijXD) langs te gaan, elsrock help ik bij dus die sowieso en dan overige festivals waar leuke bandjes komen  nu ben ik meer op hoogte omdat ik up to date wordt houden door festivalinfo  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Oh ja er gingen ook wat mensen van school naar appelpop  maar ja ik zie wel hoe en wat als ik de line-up weet  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: hmhm ja klopt, naja zwarte cross ook vooral voor gezelligheid  en afgelopen jaar zou ik eigenlijk alleen zaterdag gaan (forfarmers, goedkopere kaarten, met mijn ouders mee) maarja ik kijken bij line-up; waaaaat! Volbeat komt vrijdags! daar moet ik heen!! vriendin van me had ook nog forfarmers kaarten liggen, die ingezet voor vrijdag, volbeat gezien  moeders om half 2 snachts nog op laten halen  (dankjewel nog mam  kan niet vaak genoeg bedanken) en volgende ochtend weer leuk richting lichtenvoorde  |
|
Sailer Erelid
|
|
Irthe Erelid
@Sailer: nu mag ik niet van me ouders 10 nov. naar a'dam, komt volbeat ook. ik heb genoeg mensen waar ik mee kan gaan, genoeg om mee te reizen, kan zelfs slapen nadeel: midden in week en aan andere kant van nederland:/ maar ik ga even eten    |
|
Sailer Erelid
|
|
Irthe Erelid
ben ik weer  |
|
Sailer Erelid
Ik nu ook weer  |
|
Irthe Erelid
haha ook even gegeten? macaroni is lekker had alleen te veel opgeschept¬¬ |
|
Sailer Erelid
Wij hadden spaghetti  was ook lekker. |
|
Irthe Erelid
@Sailer: oeh beter  is lekkerder dan macaroni  alleen eten wij dat nooit  paps houdt niet van dat 'geslobber'. xD |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Sailer Erelid
@Irthe en Kok: wij snijden het gewoon hoor  |
|
Irthe Erelid
@WMR-kok: snapt me pa niet echt geloof ik maar hoi kokkie!   @Sailer: vind ie te veel moeite ofzo  naja we eten heeeeeeel af en toe spagettini (ofzo) minispagetti  |
|
Sailer Erelid
Oeps Hai kokkie  Minispaghetti  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Kan je net zo goed spaghetti klein breken.  |
|
Irthe Erelid
ja beetje jammer ik weet het>< doe mij maar gewoon spagetti!  maarja dan heb je een minder vrolijke pa naast je zitten  en jahoor het gesprek gaat weer over eten XD (zal eens niet met mij in de buurt xD) |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Eten is lekker  Maar waar wil je dan over praten? |
|
Irthe Erelid
@Sailer: haha ik weet niet  maar die reactie krijg ik altijd van vriendinnen als ik weer eens over eten heb  dus tegenwoordig zit ik daar: mag ik iets zeggen over eten?  nee. astjeblieft  oke doe maar! oke! *ratelt* maar eten is gewoon lekker idd  zie het probleem niet  jongens ik heb een tragische mededeling: mijn nagelvijl is zojuist overleden |
|
Sailer Erelid
Quote Irthe: ... jongens ik heb een tragische mededeling: mijn nagelvijl is zojuist overleden Je zegt het zelf al, dus je weet wat voor reacties je kan verwachten  |
|
Irthe Erelid
haha, goh wat balen voor je  of iets dergelijks  ach vind het ook niet zo erg  haal wel keer nieuwe fijnere. gaat iemand nog wat leuks doen vanavond ofoz?  |
|
Sailer Erelid
|
|
nietmeer
|
Hela hola kindercola! |
|
Sailer Erelid
Banaal: Hela hola Guiness  |