|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Sailer: rowwen heze heb ik ook al eens gezien  voor programma van afscheidsconcert van jovink  bestel ma en kwestie van geduld vind k beste maarja zijn ook bekendste  ik hou niet eens van dat soort muziek(jovink, rowwen heze ed) maar live is het altijd wel leuk  heideroosjes luister ik wel eens  nog nooit live gezien verder  maar die hebben idd ook grappige liedjes   nog laatst op Opa geflipt, toen bandje t coverde @Sto; ik luister het ook niet elke dag hoor  maar zo nu en dan in een bui   |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
|
|
Irthe Erelid
|
|
Sailer Erelid
Aaargghh nederlands neemt zoveel tijd in beslag @Irthe: RA is goed!!! CoB ken ik van naam  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: nog steeds bezig  veel werk idd dan  Rise Against is live ook goed  (op Rockin park tenminste  groezerock scheen minder goed te zijn  ) COB is death metal  en toch vind ik het vrolijke muziek  de melodien er in zeg maar  het is niet een en al zwaar gitaarruis  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Uhm mijn motivatie (of het gebrek eraan) help ook mij  Ken je toevallig Rage Against The Machine? Ik had ook naar Rokin Park gewild  was super dichtbij en een paar vrienden gingen wel  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: hmm  anders moet je ondertussen motiverende muziek er onder zetten?  hielp bij mij vandaag wel  jewel, vaag, ik ken killing in the name of (wie niet) verder niet echt heel veel, als ik het hoor heus wel bekend, maar k heb het zeg maar niet op mijn mp3 of afspeellijst staan  was gegaan!  oke was redelijk prijzig voor 1 dag, maar wel de moeite waard  stond vooraan bij RA  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Mijn muziek motiveert tot van alles maar niet tot werken atm  Ik kwam er zeg maar ongeveer 1 week van tevoren achter dat Rokin Park was duss  |
|
Sto Oudgediende
|
Trancemuziek werkt wel bij mij  |
|
Sailer Erelid
@Sto: Ik zal Prodigy eens aanzetten dat is wat het dichtsbij komt  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: volgens mij was het niet uitverkocht  jammer dat je niet geweest bent  nja misschien dat over paar jaar weer georganiseerd wordt  ah  oke  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Volgens mij is het elk jaar  En nijmegen is toch maar 20 min met de trein  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: nope is niet elk jaar, in 2005 geloof ik eens en in 2008 en dit jaar, en tja is eens in zoveel tijd k was met de pendelbus  reden uurtje over ofzo (in file gestaan, weet niet hoelang we er over rijdenXD) |
|
Sto Oudgediende
|
wat is zon groot scherm toch fijn  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Oh? Handig dan in de file staan  Ik wil op zich ook nog wel een keer naar lowlands/pinkpop/pukkelpop  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: volgend jaar gaan we proberen op tijd te zijn voor lowlands kaarten, dit jaar net te laat  2 dagen te laat.. (ik zou ze niet bestellen, vriendin kreeg ze voor haar examen, haar ouders: ja zo snel loop het heus niet dit en dat, ik smsen van het is uitverkocht, zij: nee hoor! overmorgen bestellen we. 2 dagen later: het is uitverkocht. joh dat zei ik 2 dagen terug ookal) maar idd dat wil ik ook nog wel eens doen  volgend jaar dus misschien  ja  was beetje jammer  1e band gemist van festival, niet grote ramp die kwam ook op zwarte cross dus alsnog gezien  zo geweldig waren ze niet  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ik had echt zo graag naar Pukkelpop gewild dit jaar (kwam ik later pas achter  ) maar daar kwamen echt allemaal bands die ik super goed vind (NOFX, Bad Religion, Kooks, Blink-182, Iron Maiden, Prodigy, Snow Patrol, Pendulum en Agains Me!) |
|
Irthe Erelid
@Sailer: nice  haha misschien een site voor jou. kun je op abonneren en zo mis je geen festival  kun je veel vinden  dat is wel minder dat je telkens net te laat achter komt  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Probleem is dat ik best zou willen maar op de een of andere manier vind ik het dan altijd zo k*t om alleen te gaan ofzo dat ik het dan nooit doe  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: als je ergens een keer graag heen wil, laat gewoon even weten  misschien dat het mij ook aanspreekt, dat ik er misschien heen ga, kun je dan evt. ook wel mee, ben je in ieder geval niet alleen  zoals rockin park bijv. mocht best mee als ik wist dat jij ook naar rockin park wilde  |
|
nietmeer
|
2 minuten 2 minuten 1 minuut.. lmar  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Haha ok, als ik echt een vet festival vind zal ik t zeggen ok? nosphoenix: en dan? |
|
nietmeer
|
niks xd |
|
Irthe Erelid
@Sailer: is goed  niet dat ik naar alle festivals ga  maar ja als je ergens toevallig heen wil en het zit tegen en k ga wel .. is ook zo sneu maarja  aan aftellen nos?  |
|