|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
aloha YMD      @FrankB: haha dat is wel chill dan  . maar waarom ben jij 1100 euro kwijt aan licenties voor windows 7? ik kocht mijne toen windows 7 net een maand of 2 uit was en toen was het maar 89 euro voor een 64bit  . |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
nu heeft de andere auto waar roy mee rijd het ok begeven  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Dat meen je niet! Wat jammer zeg!   |
|
Violetje Oudgediende
|
ja meen ik egt  nu gaat roy morgen naar de garage om te zeggen da er zo snel mogelijk 1 auto gemaakt moet worden  maaaaaaaar ymd ik kom je nog wel halen.. mag een auto van me collega mee nemen  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
Quote flyingdutchy: aloha YMD      FrankB: haha dat is wel chill dan  . maar waarom ben jij 1100 euro kwijt aan licenties voor windows 7? tegenwoordig is het wel anders hoor, afzetters, home premium is rond de 100, maar profesional, die ik krijg 258 euro als ik ze allemaal legaal koop: nederlands+engels(=2 verschillende versies) =516 euro 32+64 bit van beide talen= iets meer dan 1000 euro, maar ik heb ook nog andere software die de overige 900-nogwat aanvullen Quote Jollie: nu heeft de andere auto waar roy mee rijd het ok begeven  dat valt mee, je liet me echt ff schrikken hallo Jollie en YMD trouwens  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Jij bent ook echt een schatje die meer aan anderen denkt dan aan zichzelf, wel lief van jou en je collega! Maar wat balen van die auto's zeg, bahbah! |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Dpqueen... waar?  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
welkom terug, kokster  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik heb er ook errug veel zin in  __________________ Jollie: DJ13 gaat mischien ook ook mee he! Ik hoor het nog van haar! |
|
yes_my_dear Oudgediende
DP   |
|
Violetje Oudgediende
|
ikke ok  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Wat betekent trouwens die S in dat vierkantje? |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hier ben ik eventjes   |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
nietmeer
|
*ploft neer op een kruk* Goede avond allemaal  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: waarom heb je geen geweldige tijden met 'm dan? hij helpt je overal bij  . staat altijd voor je klaar  . haha doe dat  . tja maar dan ben je toch gewoon prettig gestoord en niet raar  . er zit een groot verschil tussen prettig gestoord en raar  . ach ja die mensen zijn vaak moeilijk te ontwijken hier  , want ze staan overal en in grote groepen  . sommige munten zien eruit als nieuw  . ik heb ook 1 uit 1873 en die ziet er nog uit als nieuw  . sommige munten zijn inderdaad bijna onleesbaar. ik heb een paar munten waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen  . dan eet je wat minder van de andere dingen en meer van de dingen waar vitamine B in zit  . jollie      FrankB: je moet ook de OEM versie nemen. deze zijn goedkoper dan de gewone versies. tegenwoordig word je met alles afgezet  maarja wat doe je eraan  . YMD: hoe is het   aloha kokkie    wolfjeeeee     aloha Cootje      |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik blijf niet lang hier heb een super druk weekeinde en ik moet de R van Rust gaan gebruiken |
|
nietmeer
|
Sow, is het hier wel gezellig? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@yes_my_dear: Ga maar eens met je cursor eroverheen. dan zie je onderaan waar je terechtkomt.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Jollie: hoe is het  @Wolfje: de R van Relax  . je bent niet verplicht hier te zijn hoor  . @Cootje68: tuurlijk altijd hé behalve als ik weg ben  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|