|
nietmeer
|
doei taz  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
indesign pest mij vandaag |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Oh wattan
|
|
Irthe Erelid
mist plugins, heb geen zin om er achteraan te zoeken. en op school werkte hij ook al niet mee, hele tijd tekst uit tekstvak gooien, beweren dat tekstvak te klein was, nou ik had nog nooit zo'n groot tekstvak getekend naja wat ik nu doe kan ook in word..  gelukkig |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Irthe Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
goed natuurlijk  behalve dat ik de oorlog heb verklaard aan indesign. moet mijn geheugen weer even daarvoor opfrissen  weer verder met mijn lettertypes  met jou?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: mooi zo  . hahaha  echt wat voor jou  vandaar ook dat slagveld in je kamer hé  . je moet vitamine B nemen dan hoef je 'm niet op te frissen  . ja ga maar snel bezig ermee XD. gaat best  alleen nog een beetje verkouden  .   |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: zit niet eens op mijn kamer  draadloos internet ligt hier plat=.= dus maar in de computerkamer  haha ja waar zit dat in?  haha ach k heb de tijd  hoewel het een uur geleden half 9 was en dat 5 minuten geleden lijkt  ah gelukkig gaat al weer beter dus^^ je komt er wel bovenop  en verkoudheid heeft iedereen  naja in mijn omgeving tenminste, maar dat kan ook door de kermis komen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: dan moet je het even fixen hé  . vitamines  je hebt het hele weekend nog  dus je kan rustig aan doen  . ja gelukkig wel  . tuurlijk kom ik er bovenop  . tja jullie zijn gewoon raar hé  . iedereen steekt elkaar aan op de kermis  . ow en die oude munten heb ik van mijn opa gekregen  en ook nog 3 hulzen van kanonnen uit wo2  |
|
Irthe Erelid
weet niet hoe  kan ook zijn dat het aan mijn flaptop ligt haha ja alleen heb ik morgen weer GIO  dus dat werkt neit met dat weekend  maar het is niet heel erg.. mooi  haha idd  maar kermis is wel gezellig  nice  dat is echt wel cool  en die had ze weer van zijn vader/opa?  wel cool dat ze zo oud zijn! |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ben ik weer eventjes  |
|
Irthe Erelid
heey frank!  *kijkt bij die B vitaminen* ik eet eigenlijk al die dingen wel gewoon  dus ik krijg ze wel binnen  naja k hou gewoon mooi papiertjes bij  stel ik vergeet toch nog wat  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: google is je vriend  . tja moet je maar harder werken  . ach ja rustig de tijd nemen  . haha jij geeft dus even toe dat jullie raar zijn  . ik weet niet of de kermis gezellig is  . ik ga er al jaren niet meer heen XD. ja dat zeker  . zitten ook best veel mooie munten tussen  . ik weet het niet  , maar de hulzen heeft hij waarschijnlijk zelf gevonden want hij heeft wo2 ook meegemaakt  . de hulzen zien er ook nog heel goed uit  . aloha frankie   @Irthe: ja maar je moet wat extra nemen  anders helpt het bij jou niet XD. |
|
FrankB Oudgediende
|
hoest hier?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: gaat best  en hoe is het met jou  . |
|
FrankB Oudgediende
|
goed hoor, krijg Windows 7  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: je krijgt een legale gratis? ik had windows 7 gekocht toen ik de onderdelen voor mijn pc had besteld. ik dacht een nieuwe pc moet ook maar eens iets legaals hebben  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Hoihoi!  |
|
FrankB Oudgediende
|
uhm ,ja, via school, ieder besturingssysteem, "jullie moeten hiermee om leren gaan, en hiermee kunnen werken, om 100% functioneel te kunnen zijn bij het assisteren van minder ervaren gebruikers" ge hoort mij nie klagen hoor  |
|
Irthe Erelid
mwa, vriend vriend..  hij kan handig zijn  het is nou niet dat ik geweldige tijden met hem heb xD. haha  ach lettertypes heb je zo gevonden, en neem mijn camera morgen evt. wel mee naar school, kan ik daar foto's overzetten. ach ik kan het ontkennen  maarja ik hoor vaker dat er een steekje los zit in mijn hoofd, waardoor ik prettig gestoord ben, dus dat neem ik dan ook maar aan dus ben ik raar  maarja beter raar dan saai bij ons wel  naja zolang je de ruziezoekers uit zutphen maar ontwijkt  dat geloof ik graag ja! nog helemaal in goede staat ook?  nice  dat is wel fijn  dat ze nog in goede staat zijn, zie je in ieder geval nog wat het is geweest  haha nog meer  man  dan eet ik bijna nonstop xD |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
joehoe  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende