hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 263 264 265 [266] 267 268 269 498 499 500 501

25-03-10 22:43:38
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Wolfje: Hier regent het ook... zwaar irritant... :S

25-03-10 22:43:53
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Wolfje: Je kunt nog wel scheuren toch:D Maar dan moet je wel rekenen op wat gladder wegdek:O

25-03-10 22:44:00
nietmeer
Masumi: Hey schat *) *) *)

Wolfje: ach gosh arme jij *) *) *) *)

25-03-10 22:44:34
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
*gaat eventjes bedje opdekken*
Ik blijf nog wel online hoor, ben alleen bezig. Dus. :P

25-03-10 22:45:09
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@PK: Dan moeten we extra hard spammen zodat je de weg kwijt raakt toch?:D

25-03-10 22:45:14
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
*doet de droogzijn dansje*

25-03-10 22:45:31
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@pfft: Je doet maar, ik vind 'm toch wel weer terug. :P

25-03-10 22:45:55
nietmeer
Hi lief engeltje *) *)

Hi allemaal :D

25-03-10 22:46:07
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Dus... een kip is geen mus!

Hebben we overigens allemaal al ronmij gefeliciteerd? :)

25-03-10 22:46:33
nietmeer
emmertje: ja ikke wel :D

25-03-10 22:47:21
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@emmertje: En een trein geen autobus. :P

25-03-10 22:47:33
nietmeer
Ja Emmertje, ik wel :ja
Zie zijn PP

25-03-10 22:48:06
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
@emmertje en een hond is nog geen poesje:P

25-03-10 22:48:31
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@emmertje: Wie is dat eigenlijk? Ik spreek hem nooit... *8

25-03-10 22:48:54
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
I want to ride my bicycle :D

25-03-10 22:49:14
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@PinkKitten1991: Das toch eigenlijk wel iets waar ik blij om ben:D

@ Emmertje: Nou, nee, daar wacht ik mee tot 1 voor 12, zodat ik de laatste ben:P

25-03-10 22:49:18
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@PinkKitten1991: En een Amerikaan is geen Rus :P

SweetAngel01 en Masumi: ik ook ... nog één jaartje en dan komt er waarschijnlijk een pop voor zijn voordeur te staan :)

25-03-10 22:50:06
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Ailurus: Wat voor fiets hebbie dan?

25-03-10 22:50:20
nietmeer
@emmertje Dat lijkt hem niks :nee en mij ook niet :nee

25-03-10 22:50:57
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Ailurus: Haha, daar heb ik de happy hardcore-versie van. :P
Sorry, niet jouw muziek natuurlijk...

25-03-10 22:51:24
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
PK, ik luister niet naar de Queen versie nu ;)

25-03-10 22:51:42
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Masumi: Wanneer is jouw Sarah-dag ook alweer? ;)

@PinkKitten1991: een hele leuke vent... ik ken niemand die hem niet aardig vindt :nee

25-03-10 22:51:43
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Ailurus: Oh? Welke dan? :P

@emmertje: oh, hij zal ook heus wel aardig zijn... Maar ja, ik ken hem niet... dus...

25-03-10 22:52:50
nietmeer
@ emmertje volgend jaar in februari :$

Ron is zeker heel erg aardig :ja

25-03-10 22:53:45
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
PK, zie m'n PP :ja
Dit is echt te vage muziek _O_ geweldig.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 263 264 265 [266] 267 268 269 498 499 500 501

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven