hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 260 261 262 [263] 264 265 266 498 499 500 501

25-03-10 22:13:05
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Ailurus: Hmm, hier regent het niet... Maar wat niet is, kan altijd nog komen! (En dan doel ik vooral op het onweer.)

25-03-10 22:14:02
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Oh, nou, ik heb het een keer heel vaag zien inslaan. 1 meter voor een deur waar ik binnen voor stond.. binnen. Ik geloof nog steeds niet dat het waar is dat ik dat zag, want het is theoretisch gezien vrijwel onmogelijk.

het huis heeft ook een keer lopen trillen8O

25-03-10 22:15:02
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@pfft: Dat het huis trilde kan ik me indenken... maar dat lopen?! 8O :P

25-03-10 22:15:47
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
@Pevent, binnen, da's wel apart inderdaad. Soort bolbliksem ofzo?

25-03-10 22:16:13
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@emmertje: _O__O_ Whahah, goeie:D Zal er eens benen onder monteren:D

@ Ail: Ik stond binnen, maar de bliksem sloeg dus in op de tegels tussen de 1 en 2 meter voor het huis. En dat huis is 8 a 10 meter hoog. Dat is natuurkundig gewoon niet mogelijk

25-03-10 22:16:53
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
Pff, ik hoop echt dat het er niet te hard aan toe gaat vanavond! :S :{

@pfft: Heb je meteen een mobiel huis. Handig! :P

25-03-10 22:17:34
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Yes :D 3 - 0 voor Ajax! Ik zei dat het 4 - 0 zou worden, dus ze moeten er nog 1 8)

25-03-10 22:19:01
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
Ajakkes. :P

25-03-10 22:19:18
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Nou, huppekee :P

25-03-10 22:19:20
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Yes :D 4 - 0 :D

25-03-10 22:19:22
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@DreamerTje: Tegen wie speelt Ajax?

25-03-10 22:19:24
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
@PinkKitten1991: Hee, niks Ajakkes :nee

25-03-10 22:19:26
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Oh, ik moet ff springen, anders ben ik een eagle:P

*springt*

Zo:)

PK: Komt wel goed joh. T is vrij constant weer geweest op zich en volgens mij is t verschil tussen de koude en de warmte fronten, waardoor de onweer ontstaat, niet erg groot, dus:P:)

Mobiel huis is als een mobile home in amerika. beetje wind en het is kapot8O

25-03-10 22:19:57
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Tegen Go Ahead Eagles :P

25-03-10 22:20:34
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
Het regent hier nu ook! 8O

25-03-10 22:20:42
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
5 - 0 :D

25-03-10 22:20:54
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
@pfft, vond je m'n woordgrap te flauw of zag je 'm gewoon niet :P

25-03-10 22:21:07
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Ik ga zo over mijn lijk kijken :)

25-03-10 22:21:41
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Mozes, 5-0 whaaahha, te mooi:D

@ Ail: Ik heb geen idee waar je het over hebt:O

25-03-10 22:21:48
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Go Ahead Eagles ... dat waren toch die rare vogels uit Deventer? ;)

25-03-10 22:22:30
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
Little Queen: Oeh, dat zijn heftige verhalen. Ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen... :S

Het waait hier nu ook heel hard! 8O

25-03-10 22:22:39
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
wauw wat een mooie hemel als je eventjes uit het dorpje loopt zo het donker in zie je best wel veel sterren

vind het zo fijn om savonds te lopen

25-03-10 22:22:42
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
@pfft, zie m'n vorige berichtje.
PK, en er komt nog een hele "rode pluk" achteraan (6)

Wolfje *) welkom terug. Ja mooi he al die sterren :ja. Ik heb sinds een tijdje een telescoop, dan zie je dr nog veel meer

25-03-10 22:23:10
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Ailurus: Neeeee!!!!!!!!!!! :{

25-03-10 22:23:40
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@Wolfje: en de temperatuur is ook nog steeds aangenaam :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 260 261 262 [263] 264 265 266 498 499 500 501

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven