hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 262 263 264 [265] 266 267 268 498 499 500 501

25-03-10 22:33:23
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
*Fietst naar Helmond (a)*

25-03-10 22:34:01
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@PinkKitten1991: Ajakkes! :(

@DreamerTje: ook Ajakkes! :P

25-03-10 22:34:11
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@emmertje: Snap het dan, jíj bent de doos! 8-)

@Ailarus: Oh nee! 8O

25-03-10 22:34:25
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
scheurende wolfje(6) platteland weggetjes :jeej

25-03-10 22:34:49
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
@PK, maar hij was ook al een matras 8O
Kartonnen matras?

Oh Jawel :P

25-03-10 22:35:03
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@emmertje: Tja, Ajakkes heeft helaas wel gewonnen vanavond... :P

Ailarus: Emmertje is een "zij", hoor. :P

25-03-10 22:35:17
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Walk onnn...And you ll never walk alonnneeeeeeeee:jeej

Lozers Eagles:jeej

25-03-10 22:35:55
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
PK, de Emmertje die ik op bowling 10 heb gezien niet :P

25-03-10 22:36:13
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Ailurus: Je komt toch niet in Noord dichtbij het Centrum hè...? 8O
Oh... dan ben ik zeker gek. :$:$:$

*heeft ditzelfde al eens meegemaakt met Doppert maar dan omgekeerd :$:$:$*

25-03-10 22:36:25
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Quote Ailurus:
PK, de Emmertje die ik op bowling 10 heb gezien niet :P

Dit dus

25-03-10 22:37:23
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
PK, daar kwam ik net langs 8O
@pfft, nou is het mijn beurt om er even geen hout van te begrijpen?

25-03-10 22:37:50
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@Ailurus: Emmertje is een man. Anders krijgt ze klappen*8:D

25-03-10 22:37:57
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@Ailurus: Toch niet langs de H- ehh nou verklap ik teveel...

(Hoe kom ik er dan bij dat emmertje een vrouw zou zijn?? Ik begin echt waanideeën te krijgen volgens mij... *8)

25-03-10 22:38:02
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@PinkKitten1991: Toch wel komisch dat er nog steeds mensen denken dat ik een "zij" ben :)

25-03-10 22:39:21
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@PinkKitten1991: Anders email je het:O

Wjoow, voetbal is afgelopen8) Kan ik weer t setje van Laidback Luke luisteren8)

25-03-10 22:39:34
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@emmertje: Ja... dan ben je dus ook geen "doos"...
Ik ben de doos! :$

25-03-10 22:39:37
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
@Emmer, maar je vorige avatar was ook mannelijker :P

PK, wees gerust, ik ken alleen Plato in Helmond.

25-03-10 22:40:47
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
*snik snik* :{

25-03-10 22:41:09
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@PinkKitten1991: En hoe groot is de doos?_O-

25-03-10 22:41:29
nietmeer
PK Emmertje is geen doos, maar een emmertje :ja :P

25-03-10 22:41:46
Ailurus
Erelid


WMRindex: 77
OTindex: 3.132
S
*Slaat een arm om Wolfje heen*

PK, is 't iets met Hemel of Hei? :D

25-03-10 22:41:48
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@PinkKitten1991: als ik een vrouw zou zijn, zou dit mijn avatar zijn :P

25-03-10 22:42:40
PinkKitten1991
Erelid


WMRindex: 859
OTindex: 5.563
T S
@pfft: Hmm, eigenlijk is "poes" meer van toepassing op mij. :P

@Masumi: Obvious statement is obvious. :P

@Wolfje: Awww, wat is er dan meid? *)*)*)

@emmertje: :-:

25-03-10 22:42:47
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
@emmertje: _O__O__O__O_

@ PK: Vind ik ook wel eigenlijk:D

25-03-10 22:42:55
Wolfje
Oudgediende


WMRindex: 214
OTindex: 27.542
het regent oppeens:{
en ik hoef me broer niet op te halen:( wou nog eventjes scheuren met speedy

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 262 263 264 [265] 266 267 268 498 499 500 501

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven