|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Jasjee; dan zal ze wel vaak in het café geweest zijn voor een langere tijd;) t zal vast weer boven komen als ze hier langer blijft, maar op dit moment is het alleen de naam die een belletje doet rinkelen en dat ze in het café was  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Delenn: Nou de avatar van Roy6 mag van mij wel eens veranderen, die enge clown  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
MechanicalBitch: Vind ik ook  Dat je hier een leuke tijd mag krijgen @Delenn: Haha oke  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
roy had eerst een andere ava  maar ben nu aan deze gewend dus ik hoop nu dat hij deze houdt  of weer terug naar de oude (al weet ik niet meer wat dat was  ) edit: ik ga eten  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
ik ben uit  Lol ik dacht 10 voor 3  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Eet smakelijk Delenn  Oeh da's lekker Clownbotia  Kan je lekker van het heerlijke weer genieten  Tot later  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote MechanicalBitch: @DFCPhoenix: Jawel, diegene is er nog wel. Maar er is veel gebeurd in m'n leven en ik ben een stuk sterker dan toen. Plus diegene en ik gaan nu weer beter met elkaar om, het was (zoals altijd) allemaal de schuld van het jaloerse vriendinnetje!  okee  dat klinkt beter balen van zo'n jaloerse vriendin  maar klinkt wel goed dat je sterker bent geworden @Delenn: Eetse  @Clownbotia: tot later  |
|
Nemesis Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 131
|
Ach, je weet hoe meisjes kunnen zijn he DCFP!;) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
MechanicalBitch: hmm ja er wordt me vaak verteld dat ik er meer van weet dan een groot deel van de mannelijke bevolking   dat jaloezie ken ik wel  dat werd mij te erg bij mijn ex die heb ik der op aangesproken wilde het niet accepteren en toen heb ik et uitgemaakt |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Mechanical, dat is nog maar afwachten of het gezelig is  |
|
Nemesis Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 131
|
@DFCP: ja dat kan ook helaas. Ikzelf ben in het begin wel redelijk jaloers, maar na 1/2 maandjes is 100% over. Roy6: Ohjee, is de sfeer zo verslechterd dan sinds ik weg ben gegaan?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
MechanicalBitch: ik snap dat iemand jaloers is hoor  maar et is wel zo dat je de ander beetje moet vertrouwen zo denk ik dan wel  en ik ga nou eenmaal graag naar vrienden toe dus et is wel zo prettig als mijn toekomstige vriendin een beetje zonder me kan  iets wat men ex amper een week kon  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Ola  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Ken ik die ex? @CityGirl: Heey   Hoe is ie? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
CityGirl
Erelid
Heyyy Jasjee!  alles goed hoor, hier ook?? DFCPhoenix:  jaaa prima hoor, met jou ook? |
|
nietmeer
|
|
|
CityGirl
Erelid
SweetAngel01: hallo wijffie  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ja hier gaat het ook goed hoor CityGirl  Het zonnetje schijnt heerlijk  Alleen jammer dat ik in dit muffe kantoortje zit, maar ik bekijk het gewoon positief  |
|
CityGirl
Erelid
@Jasjee: nou ik kom net weer binnen, maar maar met dit weer zou je idd heerlijk buiten willen zitten! |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@CityGirl: yeah met mij ook^^ alleen heb enorme pijn in men kaak en ga zo naar huis en dan morgen tandarts  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Jow! |
|
CityGirl
Erelid
DFCPhoenix: oww bah! misschien iets ontstoken?? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@CityGirl: geen idee merken we wel  ik ga nu dus inpakken dan kan ik nog ff afrekenen in het hotel enzo  tot later in de trein waarschijnlijk  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote CityGirl: Ola  Ola Eekhoorntje    MechanicalBitch: muwah, zal wel loslopen  |
|