|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@clownbotia: kijk dat klinkt goed |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Uhu  En het weekend weer lekker naar de camping  Hebben vaste plaats, met eigen chalet  Ons groepje is er helemaal, en camping is aardig leeg, dus dat wordt dikke lol  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote: een supergoed computerbedrijfje, heeft allemaal prijzen gewonnen in friesland, is 3 jaar achterheen nummer 1 van friesland ik weet exact wat mijn vader hierop zou antwoorden  "geen wonder, bestaan computers daar dan sowieso? Zal wel het enige bedrijfje zijn in heel Friesland dus dan is het niet moeilijk om te winnen" en dat zegt hij ook over Zeeland, Limburg, Overijssel, Drenthe en Groningen  , dus voel je niet aangevallen  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
clownbotia: Heey  Camping? In combinatie met stage ?  Klinkt heel relaxt @Delenn: En Gelderland, Utrecht, Flevoland, Noord-Brabant, Noord-en Zuidholland dan?  Wat zegt hij over die provincies?  |
|
nietmeer
|
clownbotia: oeh hebben wij ook  mogen er dit weekend ook weer in  |
|
nietmeer
|
Goedemiddag iedereen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: klinkt gezellig @Delenn:  jou vader heeft leuke humor  @SweetAngel01: Goeiemiddag   |
|
nietmeer
|
DFC: Goedemiddag  |
|
ChrisM Erelid
@Delenn: Zo zijn er meerdere hoor  Het nederlandse gameteam op internationale gameparty's zijn er 5 van uit Sneek  Ik ken er 1 persoonlijk, de andere 3 komen uit noord holland  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi SweetAngel  |
|
nietmeer
|
clownbotia: waar staat jullie chalet? |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Jasjee: @Delenn: En Gelderland, Utrecht, Flevoland, Noord-Brabant, Noord-en Zuidholland dan?  Wat zegt hij over die provincies? oh gelderland en flevoland was ik vergeten  de enige goede provincies zijn utrecht, zuid/noordholland en noordbrabant (al is die laatst een twijfelgeval  ) volgens hem dan he  randstadfiguur  |
|
nietmeer
|
Hey Jasjee  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote clownbotia: Het nederlandse gameteam op internationale gameparty's zijn er 5 van uit Sneek  Ik ken er 1 persoonlijk, de andere 3 komen uit noord holland  wacht, ik snap de rekensom hier niet  er zijn er 5 uit sneek jij kent er 1 persoonlijk en 3 komen uit N-Holland (dus niet Sneek  ) en 1+3=4 dus wat is er met die 5e gebeurt?   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
ChrisM Erelid
Hoi Jasjee  Ik ga morgen op de camping slapen, en dan ga ik zaterdag bij mijn vriendin slapen  Hoi SweetAngel01  Alles goed? @Freekfc: Waar is die camping? die van ons was vorig weekend al open  Onze in Witmarsum @Delenn: is een team van 8  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
sinds wanneer zijn kiwi's zo zuur  lijkt wel een sinasappel, zo zuur  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: naja als die provinicies (vooral flevoland) et wel zouden hebben dan hadden we allemaal van de klas wel een goed stage bedrijf  dus ja  |
|
nietmeer
|
Clownbotia: Hey lieverd  Ja gaat goed en met jou? |
|
Delenn
Oudgediende
@roy; wel laten liggen tot ze rijp zijn he?;) |
|
Nemesis Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 131
|
Goedemiddag allemaal! |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Delenn: ze moeten rijp uit de winkel komen , ik wil ze eten  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy6: Sinds ze nog niet rijp zijn?  clownbotia: Gezellig  |
|
nietmeer
|
clownbotia: dei van ons staat in Callanstoog - Noord holland  camping heet de Nollen  die gaat dit weekend open |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@MechanicalBitch: Goeiemiddag  nieuw hier?  |
|