|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@roy; zo werkt het niet  als ze in de winkel al rijp zijn zijn ze rot als ze thuis aankomen  altijd ff laten liggen of in de winkel in knijpen; zijn ze klein beetje zacht dan kan je ze eten (te zacht is rot  ), anders laten liggen (in de winkel of thuis  ) |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Zoete Engel nul een: Tuurlijk is alles goed schat  @Mechanical Bitch: Ik denk eerlijk gezegd dat je naam niet echt in de smaak valt hier, Maar hoi  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Delenn
Oudgediende
laten liggen tot je er in kan knijpen roy  geen dagen tellen  foei  |
|
nietmeer
|
clownbotia: Oke mooizo lieverd  |
|
ChrisM Erelid
Wat een geweldig gevoel, met open raam, windje in mijn gezicht relaxte muziek op en relaxte sfeer, en lekker kletsen op WMR. En dat nog wel op school  |
|
Nemesis Senior lid WMRindex: 140 OTindex: 131
|
DFCPhoenix: nee niet bepaald, ben na meer dan een jaar afwezigheid terug! Onder een andere naam, welteverstaan  Ik was Nathalie-F. @clownbotia: ach, denk dat dat wel meevalt hoor  de naam die ik eigenlijk wou lukte niet omdat dat mailtje niet werd gestuurd, en bij deze wel! |
|
ChrisM Erelid
@Clownbotia: oke, en anders kan je ROnhunter of Sjatter even vragen, zijn online en volgens mij kunnen hun je naam veranderen;) Maar als jij je er happy bij voelt vooral zo laten;) |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@MechanicalBitch: oke  ken ik niet gezien ik pas precies een maand geleden lid ben geworden  maar oke Welkom terug   |
|
Delenn
Oudgediende
Mmore verandert namen  ik kan me je nog vaag herinneren nathalie-F;) je bent toen een maand of 2 ofzo actief geweest? |
|
ChrisM Erelid
Mag ook  |
|
|
Wel wat langer dan dat hoor Delenn! Tenminste.. Volgens mij xD Ben iig blij om weer terug te zijn!  |
|
Delenn
Oudgediende
ja ik weet niet meer, je bent wel tijdje in het café geweest, dat weet ik nog wel  maar niet een vol jaar volgens mij, paar maanden  |
|
ChrisM Erelid
@MB: En waarom was je dan zo lang niet online? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
goh ben blij dat sommige mensen toch een lang geheugen hebben  zo zullen ze je toch wel beetje blijven onthouden als je tijdje ertussen uit bent ofzo  |
|
|
@Delenn; nee zeker geen heel jaar nee! Ben nog wel bij een bowling geweest toen  clownbotia: iemand op WMR deed me héél erg denken aan een vriend van me die me heel erg veel pijn had gedaan dus elke keer als ik zn naam zag vond ik dat heel moeilijk.. toen maar besloten om weg te gaan, omdat me dat wat beter leek. |
|
ChrisM Erelid
DFCPhoenix: Ik heb ook een heel goed geheugen hoor  Ik kan me vaak de stomste kleine dingen herinneren  MB: Oh, i'm sorry for asking.  Ik vindt het altijd zo apart als je dat in het nederlands zegt dat klinkt niet vind ik;) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
MechanicalBitch: ik hoop dat diegene er niet meer is dan?  of dat je je over dat gevoel gezet hebt  dan kna je nu in elk geval gezellig blijven  clownbotia: haha tjah altijd wel prettig om te weten dat mensen je zullen herinneren  vind ik dan  |
|
ChrisM Erelid
DFCPhoenix: Maar met namen ben ik niet zo goed  |
|
Delenn
Oudgediende
ik ben slecht in namen onthouden  de ava's onthoud ik beter  daarom haat ik het ook als mensen hun ava veranderen  |
|
|
clownbotia: Oh maakt niet uit joh, als ik het er niet over wou hebben zou ik toch gewoon een of ander smoesje verzonnen hebben  DFCPhoenix: Jawel, diegene is er nog wel. Maar er is veel gebeurd in m'n leven en ik ben een stuk sterker dan toen. Plus diegene en ik gaan nu weer beter met elkaar om, het was (zoals altijd) allemaal de schuld van het jaloerse vriendinnetje! @Delenn: Haha, Relpa herkende me ook al alleen maar aan mn avatar  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
MechanicalBitch: als jij meer dan een jaar weg bent geweest, kennen wij elkaar nog niet  Maar bijdeze  HAAAI |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Delenn: Maar toch kon je Nathalie-F onthouden  Verklaar dat eens.. MechanicalBitch: Hoi  |
|
|
Roy6 & Jasjee: Hoooi!  Leuk om jullie te ontmoeten!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
clownbotia: ik ook niet maar als ik een naam opnieuw tegen kom na een tijd, bijv Delenn kom ik na 2 jaar weer ergens op internet tegen dan zal ik me wel herinneren dat ik die naam ken  en dan kom ik er vanzelf wel achter waarvan  dus onthouden is niet altijd nodig @Delenn: haha woops  *fluit heel onschuldig deuntje* |
|