|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Dionos; precies  ze komen nu met de extreme plaatjes  7 tenen, enorme breuken, enorme O-benen, vingers die nogal krom staan  die kan ik wel diagnosticeren    |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Delenn: die zijn beter te snappen dan al die pijltjes e.d.?  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Delenn: Maar oefening baart kunst, zolang je veel oefent kun je het bekijken van die plaatjes wel onder de knie krijgen  Het lukt je wel. Hoewel, donkere kamertjes, dat lijkt me slaapverwekkend  En dan dat felle licht van de lamp... Zal wel pijn doen aan je ogen  Hmm, jij lijkt mij het type dat liever met patienten praat dan naar foto's met breuken kijkt? @Dionos: Mooi om te horen @SweetAngel: Met mij gaat het goed hoor en met jou dan?  |
|
Delenn
Oudgediende
@DFC: ja @Jasjee; je zult wel gelijk hebben  en ja, radiologie staat bekend om de slaapverwekkendheid, niet omdat het vak zo saai is, maar om de donkere kamertjes  ze raden heel veel koffie aan tijdens het radiologie coschap  au au au  beenbreuken waarbij het bot aan alle kanten door de huid steekt  boek bouwt blijkbaar de heftigheid op  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
gelukkig doe ik die opleiding niet   ik lust geen koffie xD |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Hahaha en nu hoop ik voor jou dat je dan van koffie houdt?  |
|
Sterre Senior lid WMRindex: 261 OTindex: 653
|
@Dionos: @Delenn: Nederland wordt steed slimmer!! Ik snap er alleen geen bal van. Ga wel lekker verder met mijn management opleiding  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: ik heb ook wel eens zo'n filmpje gezien in t systeem, toen ik wat aan t testen was. Dan heb je echt zoiets van: huh?  Maar na 2 seconden zie je dat t een hart is, met bloedvaten enzo...  maar dat is nog wel 1 van de makkelijkere dingen om te herkennen, neem ik aan  echt vage dingen  en knap als je er wat in kunt zien  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: oei dat wordt dus wat tijdens je coschap  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Dionos: en knap als je er wat in kunt zien  9 van de 10 keer (nog?) niet  ja een angiogram  tof dat je het hart er in herkende  lukt ook niet iedereen;) |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Delenn! Even de Cyanide & Happiness van vandaag lezen! Net lekker ontbeten met de oudjes, en straks in de zon koffie drinken  Dit weer is echt fantastisch  |
|
|
@Delenn: nou, zo moeilijk was t niet  een kloppend iets, met bloedvaten die zich vulden  wel grappig om te zien  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen MM |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@MuseMatt: haha die was briljant inderdaad  het weer is inderdaad super geniet ervan  |
|
Delenn
Oudgediende
ik heb hem gezien muse;) wat een toeval dat we het daar gister over hadden  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik kan er helaas niet veel van genieten; ik moet vanmiddag weer werken op het moment dat het het lekkerste weer is  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Haha, dat worden energiedrankjes dan voor jou  Of mag dat weer niet? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Delenn
Oudgediende
lust ik ook niet jasjee  ik val denk ik maar gewoon in slaap  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
(goeiemorgen trouwens iedereen  ) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: zo kom je wel aan je slaap uurtjes xD naja je kan ook altijd nog thee drinken of warme choco^^ veel suiker der bij jij blijft wel wakker hoor @mm: Goeiemorgen  |
|
|
DFCPhoenix: maar dan wordt ze hyper  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Veel theïne naar binnen werken  |
|
MitoThorson