|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
LessienElensar: teveel @Delenn: ben jij in delen in elkaar gezet of zo ?  |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
@DFCPhoenix: Vanochtend gaat het niet slecht, ik mag niet klagen. @Delenn: ik zit al een half jaar thuis met een dubbele nekhernia  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@kolleke1: mooi zow  rustig aan doen he^^ damn ik heb vnanacht alleen maar liggen draaien hoe ik ook lag ik had de hele tijd last van men kaak  morgen naar de tandarts gelukkig. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hmm, niet fijn kolleke  maar ik heb altijd al krakende gewrichten gehad, dus ik zal daar niet ineens een nekhernia van krijgen;) @roy; ik denk het   |
|
Kolleke
Erelid
|
Sterkte, DFC  @Delenn: Niet om je af te schrikken, maar bij mij kraakt ook alles. We hebben gewoon een beetje teveel speling  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Thanks Kolleke  maar ja iemand nog wat leuks gedaan gisteravond ofzo?  |
|
nietmeer
|
Roy...dat altijd ja...die bureau's zijn niet goedkoop  En we eten vanavond spaghetti, dus je kunt een hapje mee eten  |
|
Kolleke
Erelid
|
DFC: nee, niet echt. Dat trok ik niet meer. |
|
Delenn
Oudgediende
@Kolleke; maar dat kan nooit een nekhernia veroorzaken;) hernia's (of het nou in de rug zit of ergens anders) worden door druk veroorzaakt, krakende gewrichten hebben daar niks mee te maken  Roy; waar heb je zo'n onderzoek voor nodig? |
|
Kolleke
Erelid
|
@Delenn: Weet ik wel Ik heb al 7 jaar last van mijn nek en schouders. Ik vermoed dat ik er toen al eentje had, en dat er vorig jaar nog één bij is gekomen. Balen  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: stikduur die zooi  delenn, voor een financering voor een winkel  |
|
nietmeer
|
Roy...jep, maar heb je wel nodig  ... anders kun je het wel vergeten  |
|
Delenn
Oudgediende
@Kolleke; heb je ook tintelingen in je armen enzo? 7 jaar al  echt niet leuk  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: i know  |
|
Kolleke
Erelid
|
@Delenn: Die heb ik gelukkig niet meer, een teken dat het weer de goede kant op gaat. Mijn hele rechterarm lag eruit qua gevoel, en dat is eigenlijk weer terug, op een paar gevoelloze plekken na. Zo kan ik rustig een tattoo laten zetten op m'n bovenarm, en rustig doorslapen, voel ik toch niet (al 7 jaar niet)  |
|
nietmeer
|
Roy...maar gaat denk ik wel goed komen  anders wil ik wel eens rond bellen wat het kost en dan kijken wie het goedkoopste is of heb je al een bureau op het oog? |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: dat kan, moet wel vandaag. Haast is geboden ... |
|
Delenn
Oudgediende
wel beter dat je die tintelingen niet meer hebt en je gevoel weer bijna helemaal terug is  |
|
nietmeer
|
Roy...kan alleen niet zo snel een bureau vinden hier in de buurt...  |
|
Kolleke
Erelid
|
@Delenn: Daar ben ik idd blij om. Ik heb lang getwijfeld of ik nu wel onder het mes zou moeten of niet. Ik heb uiteindelijk voor een operatieloos herstel gekozen, maar ik heb lang de gedachte gehad dat ik de foute beslissing had genomen.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Hoi!!! |
|
Delenn
Oudgediende
@Kolleke; is altijd moeilijk  operatie garandeert niet heel veel bij hernia en dan ook nog eens kans op complicaties enzo  ik denk dat bij hernia, als het kan je beter kunt kiezen voor géén operatie, maar als het echt heel erg is, is operatie wel een optie  |
|
Kolleke
Erelid
|
Heej YMD   Roy, heb je wat aan deze site?@Delenn: dat heb ik tegen elkaar afgewogen, en dus gezegd: niet snijden! |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|