|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Maar ik ga mijn haar uitspoelen voor ik kaal ben  Tot later  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Quote Luna: Ik denk dat er te vaak met de term autistisch wordt gesmeten.
Quote Jovi-Mama: Ik denk dat ik het helemaal met Luna eens ben....  Het begin van het einde, twee denkende vrouwen  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Goedendag meneer walter  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Doei Wolfje  En Luna  clownbotia: Als je WMR-index op 500 of je OT-index op 1000 staat, kun je ook een avvie krijgen.  En Michelangelo was wel schilder, hoor. En tevens beeldhouwer en uitvinder. Of hij ook dichter was, weet ik zo niet uit m'n hoofd... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@RonHunter: stfu schatje. Anders gaan we nog over jou nadenken en dan komt het helemaal niet meer goed... |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: lol ik zie nu dat hij alle vier is  Hoe krijgen we het voor elkaar haha En dat weet ik mijn wmr-index is al 445  Maar is niet leuk op artikels reageren, praat liever hier  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
omg  , ik had vanmiddag ruzie met een italiaan, begon ie te schelden enzo, in het italiaans  |
|
PinkKitten1991 Erelid
clownbotia: Ja, Michelangelo was een veelzijdig persoon. Maar hij was ook een aso hoor, dat las ik in de Quest.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@RonHunter: in mijn eentje wel, maar ik heb nog niet samen met Luna over jou nagedacht.... @dop: mooie taal hè?  Oh, en hoi trouwens! |
|
ChrisM Erelid
En dat voor iemand die historie geen fluit uitgaat, ik weet wel dat napoleon een klein pimmetje bleek te hebben  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Jovi-Mama: Italiaans is prachtig!  En het eten is lekker. @clown: Wat voor info zoek jij wel niet allemaal op?  |
|
nietmeer
|
|
|
RonHunter
Oud Moderator
@Jovi-Mama: Je kunt mijn C.V. aan Luna vragen hoor, daar is niets mis mee en anders kan ik je wel een mail sturen met een andere referentie  |
|
ChrisM Erelid
|
|
PinkKitten1991 Erelid
clownbotia: Hmmm, jammie!  Italiaans ijs, ook lekker.  Dop: Helemaal met je eens.  |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: da wil je niet weten  Nee heb ik eens onder geschiedenis op gezocht, moesten iets over een bekend persoon opzoeken  |
|
nietmeer
|
clownbotia: nee  komt uit het russische schrift: schrijf Dorien met russische karakters en je krijgt Doplev/h dat afgekort naar Dop, en dat werd Doppert  |
|
ChrisM Erelid
Doppert: en wat betekend het?
Of is het gewoon je naam? |
|
PinkKitten1991 Erelid
clownbotia: Dus dan zoek je maar op hoe groot het ding van Napoleon was?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote RonHunter: @Jovi-Mama: Je kunt mijn C.V. aan Luna vragen hoor, daar is niets mis mee en anders kan ik je wel een mail sturen met een andere referentie  Euhm....met welke referentie???   En daarom is het ook zo jammer dat Luna (wrs) niet komt, had ik mooi met haar over jou kunnen denken....   |
|
nietmeer
|
zie uitleg  |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: nee ik kwam het tegen in een reactie op een artikel, en dat heb ik na gekeken, want dan ben je namelijk benieuwd  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Jovi-Mama: Dan mail je maar ff heen en weer met haar  |
|
nietmeer
|
|
|