|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@Broertje: daar zit mijn tas wel 15 kilo overheen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
bij onze weegschaal+ 2 kg Broertje  dus je zit op het randje maar ze gaan het vast niet wegen hoor  dan stop je toch wat flesjes drinken in je zak?  gaat er weer een kilo af  |
|
Delenn
Oudgediende
@pinkkitten; eerste keer vond ik ook eng hoor  maar ik ging met mn beste vriendin dus dat scheelde erg  @botia; en waar kwam dat vandaan?  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
@clown: Trouwens, het komt niet vaker voor dan eerst, hoor. Omdat mensen er nu meer over weten, krijgen ze vaker een diagnose. Dat is het hele punt. @Delenn: Dubbelpost.  |
|
ChrisM Erelid
En omdat we het weten, kunnen we er rekening mee houden  Trouwens, ik had het nooit verwacht, maar ja misschien dat ik wel een gigantische pestkop ben, weten jullie veel. IS NIET ZO! |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@pink heb niet zoon hele leuke jeugd gehad. bij mij kan het 2 kante opgaan dat ik druk wordt omdat ik zeeeer onzeker ben of ik ben heeel stilletjes omdat ik afwacht  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
dow dow dow dow dow dow dow  |
|
nietmeer
|
Misschien dat ik wel een heel gevoelige en emotionele kant heb |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: ik ook al een paar keer hoor, meestal denk ik dat iemand anders in de tussentijd dat ik met de post bezig ben wel iemand anders iets zegt, en anders, BOEIEH! |
|
ChrisM Erelid
Quote Delenn: botia; en waar kwam dat vandaan?  Wat? |
|
PinkKitten1991 Erelid
Banaal: Haha, die is grappig! @Irthe: Weer een lekker fout liedje aan het luisteren? @Wolfje: Ik ben vaak de eerste keer heel stil, maar na een aantal keren kom ik los en ben ik een echte lachebek. @clown: So what? Het is tegen de regels.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Banaal, oja ?  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Banaal: Misschien dat ik wel een heel gevoelige en emotionele kant heb Laat eens zien  of merken. |
|
ChrisM Erelid
@Luna: natuurlijk niet is sarcastisch  |
|
Delenn
Oudgediende
pink: ja sorry  botia: het komt "meer voor" 1. omdat er meer aandacht aan wordt besteed, bovendien werden die kinderen vroeger lastig of mentaal geretardeerd genoemd. 2. "evolutie" in de zin dat vroeger een technisch geschoolde man vaak trouwde met een huisvrouw en nu leren technisch universitair opgeleide mannen technisch universitair opgeleide vrouwen elkaar kennen op het werk/de universiteit en krijgen kindjes. Technisch hoog opgeleide mensen zijn vaker (licht) autistisch, dus heeft het kind meer kans op autisme. (vandaar zoveel autisten rond eindhoven-->philips!) (het komt níét meer voor door luchtvervuiling, vaccinaties of bepaalde voedingsstoffen) |
|
nietmeer
|
@Luna: En ik vind het wel serieus jammer dat jij niet komt op de bowling  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Join the riide!  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Is autisme genetisch bepaald? |
|
Delenn
Oudgediende
Quote PinkKitten1991: @Wolfje: Ik ben vaak de eerste keer heel stil, maar na een aantal keren kom ik los en ben ik een echte lachebek.  lijk je op mij  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
BanaalDepends, sommige vormen zijn erfelijk en andere neit  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Banaal: @Luna: En ik vind het wel serieus jammer dat jij niet komt op de bowling  Ik sta op de vrij-aanvraag, dus er is een kans  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Banaal: @Delenn: Is autisme genetisch bepaald? deels; polygenetisch (dus ligt niet op 1 gen, maar verschillende genen spelen een rol, net als ouderdomsdiabetes) |
|
nietmeer
|
Quote Delenn: Quote PinkKitten1991: @Wolfje: Ik ben vaak de eerste keer heel stil, maar na een aantal keren kom ik los en ben ik een echte lachebek.  lijk je op mij  Een lachende Delenn?  |
|
ChrisM Erelid
@Delenn: daarom zei ik dus(doorgestreept) ik weet er 0,0% van, dus ik zeg wel niks. Het was gewoon een wilde gok  |
|
PinkKitten1991 Erelid
Banaal: Aan moeders kant zit het wel een beetje in de familie, daar zitten dan ook de techneuten. @Delenn: Ja, ik denk dat veel mensen het zo hebben.  |
|