|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
pink heb ik ook als ik stil ben en de volgende keer kom ik weer die mensjes tegen kan ik wel gaan praten en lachen mischien ben ik ok wel een beetje erg verlegen  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Vaag, omdat je slimmer bent krijg je sneller autistische kinderen. Genoeg rede om te stoppen met school   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Arya: BanaalDepends, sommige vormen zijn erfelijk en andere neit  oh ja, sommige vormen zijn wel klassiek erfelijk inderdaad. Erge vormen zoals Reiter zijn wel monogenetisch (op 1 gen). maar die vormen zijn vrij zeldzaam;) pinkkitten: zie je  techneuten zijn vaak iets autistisch  niks ergs aan, maar als je dan techneut+techneut doet krijg je in de toekomst meer autisten  |
|
Delenn
Oudgediende
botia: niet slimmer  technischer  advocaat+advocaat= niet autist  Het ligt aan het technische gedeelte. Autisten zijn goed in schema's, details zien, dat soort dingen; dat is nodig als je bij Philips wil werken  |
|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
clownbotia: Autistische mensen kunnen anders een verrijking voor de samenleving zijn hoor! Kijk maar naar Einstein. @Wolfje: Ja, dat herken ik. @Delenn: Wéér dubbelpost.  |
|
Delenn
Oudgediende
pink: nou   |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
Delenn
Oudgediende
jullie typen gewoon te sloom  |
|
Wolfje Oudgediende
|
foei delenn ga je schamen de hele tijd dp doen |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
PinkKitten1991 Erelid
@Delenn: Ligt zeker aan mij, ik ben met bijna alles sloom.  Doei  |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: was die autistisch?  Ik wist wel dat er iets niet goed snik was met die plofkop. Ik dacht dat hij gewoon prettig gestoord was  |
|
Wolfje Oudgediende
|
doei doei delenn   |
|
PinkKitten1991 Erelid
clownbotia: Yep, hij had waarschijnlijk Asperger.  Net als Michelangelo en Bill Gates.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Ik denk dat iedereen wel in een bepaalde mate iets van autisme in zich heeft.... |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: asperges? die had ik gister ook in mijn handen, een doos vol  Michelangelo van de ninja turtles?of die dichter? |
|
PinkKitten1991 Erelid
clownbotia: *zucht* Die is zóóó oud... En wat ben je toch weer lekker intelligent bezig... @Jovi-Mama: Daar ben ik ook van overtuigd.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@PinkKitten1991: en ik denk dat er ook nog een stuk opvoeding bij zit....of het zeg maar erkend wordt of niet....??? Ik gooi ook maar wat in de lucht hoor... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik denk dat er te vaak met de term autistisch wordt gesmeten.
|
|
PinkKitten1991 Erelid
@Jovi-Mama: Klopt. De meeste mensen denken bijvoorbeeld dat autisme minder vaak voorkomt bij allochtone mensen, maar dat komt gewoon omdat in hun cultuur er anders mee omgegaan wordt. |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Ik denk dat ik het helemaal met Luna eens ben....  |
|
ChrisM Erelid
@PinkKitten1991: wil een avatar, en wil de lol er in houden  Ik moest trouwens wel even op zoeken wie die Michel was, ik dacht een italiaanse (kunst)schilder  Maar is dus een dichter. |
|
nietmeer
|
hoi  |
|