|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Delenn: je navel is toch ook een litteken  hoi  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik heb twee hele mooie op mijn linker hand  |
|
nietmeer
|
ik heb 3 mooie streepjes van een kijkoperatie  SteffieKooij: mensen die geen lang leven hebben, hebben wss ook gene littekens  |
|
nietmeer
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Als je ziek bent en je leeft in een plastic bel zal je ook wel littekens hebben  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
tot later SA   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Wacht maar tot ik je tegenkom in evony Traevel.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
even een mening gevraagd.
Er is in alle winkels een actie met Lucky Day, 3 dagen spelen, 2 betalen.
Er is reclame van op TV en radio. Hier in de winkel hangt een poster op het raam, in de winkel hangt nog wat, onder de toonbank hangt een grote poster en naast de kassa staat een display.
Nu kreeg ik het verwijt van een zeikklant dat ik dat niet gezegd heb ( ze speelt altijd per dag )
Mens zeikt atijd wel, maar ik vind het dus belachelijk dat ik dat tegen elke klant zou moeten gaan vertellen.
En jullie ?
Ik vind dus dat de klant zelf ook wel eens zijn/haar ogen open mag doen |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters SA  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote SamenFelix: @Delenn: je navel is toch ook een litteken  hoi  hmm, das een goeie, eigenlijk wel ja  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SteffieKooij: ligt ook aan de ziekte die je hebt niet alle ziektes leveren littekens. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Doppert: Ja dat is dan wel een heel kort leven, maar om dat te proberen te redden misschien weer wel  Ik heb er teveel om op te noemen  Maar ik ben wel uniek  |
|
linctus Oudgediende
|
Niet vertellen Roy, ze moeten maar kunnen lezen. |
|
nietmeer
|
Roy6: tuurlijk niet... die borden hangen er niet voor niks... maarja, als het een vaste klant is, wil het misschien wel lonen om die het te zeggen. |
|
Delenn
Oudgediende
@roy; ik denk dat veel meer mensen het irritant zouden vinden als je het wél zegt (bemoeizucht, je iets aan proberen te smeren, zoiets  ) dus nee, ben het niet met de dame eens  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote WMR-kok:  Wacht maar tot ik je tegenkom in evony Traevel.  Jenny misschien, maar mij niet hoor  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Roy: ja die had gewoon beter moeten opletten  @DCF: ja dat is ook wel weer zo  Mentale littekens  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Roy6: het klopt niet wat die klant zegt ze moet leren lezen  dat ze het jou verwijt is gewoon puur omdat mensen fouten van zichzelf niet willen inzien/toegeven. dus je moet je er niets van aantrekken  tevens als je het tegen alle klanten zegt valt dat vaak onder agressieve verkoop. en dat vinden veel klanten vervelend dus zou je daardoor heel veel klanten verliezen @Steffiekooij: ja oke maar we hebben het nu over zichtbare littekens |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Traevel: Quote WMR-kok:  Wacht maar tot ik je tegenkom in evony Traevel.  Jenny misschien, maar mij niet hoor   chicken....  |
|
nietmeer
|
dat litteken op mn buik trekt wel eens heel erg vervelend  vooral als het koud is enzo  |
|
linctus Oudgediende
|
Ik ben er van tussen  |
|
Delenn
Oudgediende
hoe oud is het litteken doppert? |
|
nietmeer
|
4 maanden precies |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote WMR-kok:  chicken....  Ze heeft gisteren een account aangemaakt, twee minuten later kon ik al komen helpen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
doei linctus  |
|