|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Tekst van een grafsteen: "Hier ligt Linctus, Overleden door naakte man" p.s. Hoi mamma  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
heel grappig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@linctus: had em al te pakken die site van het vogelbek dier @SteffieKooij: zo doe maar sportief  wat voor sport doe je? wielrennen xD? @Delenn: appart dat plaatje van die tetanus. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@ Steffie..., ze verwachten dat je er een snipperdag voor neemt.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Steffie, aankomend schaatsseizoen ????  alsjeblieft zeg, geef zon, geef zomer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Please, let the winter end now.  |
|
Delenn
Oudgediende
fietsen is de perfecte training voor schaatsen Stef  hardlopen niet en skaten al helemaal niet en ik verwacht niet dat je skeelers gaat kopen  dus ga zo door  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@WMR kok: ja echt stom. Ik kan alleen tussen 12-13 en ik snap dat ze zijn lunchen, maar kunnen ze dan niet 1 keer lunchen vanaf 12.10 ofzo  Het kost echt 5 sec tijd En dan kan je 1 dag van 11-11.30 en dat zeg je dan. Zegt ze: O ik heb wel plek voor je om 10.45 Dus ik dacht echt: MUTS (zei ik niet  ) ik zeg toch net 11-11.30  @DCFPhoenix: Ik ben sinds vandaag lid van de nieuwe sportschool hier, dus ga lekker fitnessen enz. Ik heb geen regelmatig rooster om bijv elke week op dezelfde dag te sporten. Dat is heel jammer. |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Delenn: en skaten al helemaal niet en ik verwacht niet dat je skeelers gaat kopen  Huh?  Chad Hedrick is toch skeeleraar geweest  |
|
linctus Oudgediende
|
Kom maar hierheen gefietst stef |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote linctus: Kom maar hierheen gefietst stef linctus |
|
nietmeer
|
@Delenn: maar je met skeeleren dan niet dezelfde beweging als met schaatsen?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja ik wil wel eerst zon hoor  Hardlopen kan ik niet hoor  Maar je vader doet toch wel skaten? Ik kan die hoge skates niet met mijn voet. Dan moet je lage skates hebben, maar dat is volgens mij onmogelijk om te vinden  |
|
linctus Oudgediende
|
@ roy
Daar fiets ik 12 uur over, maar stef fietst veel sneller. |
|
Delenn
Oudgediende
skeeleren vs skaten traevel  skaten=4 wieltjes=zoals ijshockeyschaatsen skeelers=5 wieltjes=zoals noren. De techniek is heel anders en de spieren die je gebruikt dus ook;) @stef; mijn vader skeelert dus en skate niet  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
SteffieKooij: oke ja dan is et wel lekker dat je altijd binnen kan lopen wanneer je wil.  ik ga zodra ik terug ben van stage elke woensdag ofzo zwemmen  is bij ons in het zwembad dat je een avond baantjes kan trekken  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@linctus: Ik was een keer in de buurt bij jou, tijdens een vakantie. Maar ja, toen wist ik niet of je er was  Kom je trouwens naar de bowling? |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote linctus: @ roy
Daar fiets ik 12 uur over, maar stef fietst veel sneller. klinkt als een mooi weekendtripje  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Zit daar verschil in jôh  Nooit geweten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Die hoge skates zijn er om te voorkomen dat je enkels zwikken.  |
|
linctus Oudgediende
|
@ Roy
Ik heb al moeite om vrij te krijgen voor de bowling
@ Stef
Ik heb al moeite om vrij te krijgen voor de bowling |
|
ladekast Oudgediende
|
@linctus: je ziet er nu al erg wit uit, volgens mij ben je vrijdagavond ziek  |
|
Delenn
Oudgediende
nog een verschil; skates hebben bijna altijd remmen, skeelers nooit dus als je weet dat er een veerooster aankomt en je ziet iemand op 5 wieltjes voorbij komen, waarschuw dan ff zodat ze ver van te voren vaart kunnen minderen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
O ja, ligt maar net aan de spelling  Hier heb je trouwens niet eens mooi wegdek om te skeeleren  En waar er mooie wegen zijn zijn er iets te veel steile heuvels  Dus ik hou het wel bij de fiets  WMR: maar bij hoge skates gaat mijn voet stuk, omdat dat hoge deel dan tegen mijn voet zit (oke dit klinkt vaag en ingewikkeld  ) |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Roy6: Dat heb ik je deze week wel vaker horen zeggen  Is het niet zo dat jij er nu een beetje bleekjes uitziet?  |
|