|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Doei linctus  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
DFCPhoenix: dat doe ik ook niet, heb der dus ook vriendelijk, doch nadrukkelijk de deur gewezen  ga lekker bij de bruna spelen dan zei ik nog, laat ze daar maar zeiken. Nu komt ze net binnen in de hoop dt ik er niet zou zijn en ze tegen mijn personeel had kunnen zeiken over mij, helaas, hier achter de comp ziet ze me niet meteen staan, ik kom tevoorschijn en hup, weg was ze  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
doppert; grote kans dat het binnen een jaar weg is  littekens zijn pas na een jaar rustig, dus dan zal het wel over gaan  @stef: vraagje  is er alleen een kennistoets voor blaascatheterisatie of ook voor die anderen? want die zie ik niet  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Volgens mij alleen maar van 1 ding. Nu ik erover nadenk heb ik hem zelf nooit gemaakt  |
|
nietmeer
|
super  @Roy: ik zie het al helemaal voor me, jij onder de balie, kom mevrouw eraan... *kiekeboe  * |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
SteffieKooij: @Delenn: zitten jullie bij elkaar op school ofzo?  gezien jullie beiden geneeskunde studeren? Roy: haha lol  ach ik zou het haar vriendelijk zeggen mevrouw kijk om u heen als u had gelezen had u niet tegenover mij hoeven klagen. toch op de fout van de klant wijzen je bent geen centerparcs dus je heoft geen 100% tevredenheid  als ze maar betalen toch?  |
|
Delenn
Oudgediende
dan mag je helemaal niet oefenen staat er  @DFC: ja  we zaten op dezelfde middelbare school en nu op dezelfde uni  |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: heb ik der ook allemaal gezegd, dat kreng wil er gewoon niet aan dat ze zelf eens der ogen open moet doen  oh doppie, je weet dat ik dat gerust zal doen  Misschien blijft dat kreng dan meteen liggen van de schrik  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: haha vandaar  ach wel gezellig en nu ook op de zelfde site  of was dat ook 1 van jullie het idee?  Roy: ja precies je moet deels opticien worden voor dat soort mensen en ook brillen gaan verkopen xD |
|
nietmeer
|
Ik mag in April op kosten van de baas wss een vorkheftruck cursus volgen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Op welke server zit Jenny Traevel?  |
|
Delenn
Oudgediende
DFC: ik heb stef hiernaartoe gesleept  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
veel mensen hier kennen elkaar van in het echt ook *ikzelf meegerekend* |
|
Stefsel
Oudgediende
|
 Nou ja, ik heb de toetsen gehaald  |
|
ladekast Oudgediende
|
Banaal: das altijd goed nieuws kerel  |
|
nietmeer
|
Roy6: Staat wel leuk op mijn CV dacht ik zo zelf  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: haha oke  naja gezellig toch  et had ook per toeval kunnen zijn allebei toevallig je aangemeld op wmr en dan erachter komen dat je elkaar in het echt kent  |
|
Delenn
Oudgediende
nee zeg, dat had wel freaky geweest  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote WMR-kok:  Op welke server zit Jenny Traevel?  Ze vroeg welke ze moest pakken en jij had gezegd dat het in frankrijk rustig was (al heette dat niet zo, geloof ik  ), maar welke server kon ik me niet meer herinneren (ik dacht 116 of 119). Weet niet welke van de twee ze gepakt heeft  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: ach zo kom je wel achter de zelfde interresses  opzich wel grappig lijkt me  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik zit op server 116  in Lower Lorraine.  |
|
Delenn
Oudgediende
DFC: hoe bedoel je zo kom je achter de zelfde interesses? |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote WMR-kok:  Ik zit op server 116  in Lower Lorraine.  In dat laatste zit ze wel, server zal ik vragen  takkespel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|