|
nietmeer
|
|
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
178,9 km fietsen
Ik doe er 12 uur over enkele weg |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Dat zou ik niet graag fietsen  Maar die glimlach spin was schattig he? |
|
nietmeer
|
Banaal: hooi feestkonijn  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
die wond komt niet door de spinnenbeet zelf hoor  had ook een honden/katten/mensenbeet kunnen zijn. Das gewoon een plaatje van iemand die niks doet na gebeten te zijn. Bacteriën (of misschien in dit geval gif) verzamelen zich onder de huid en zorgen voor een infectie. Daar gaat je huid en omliggend weefsel dood van en dan gaat het er zo vies uit zien  |
|
linctus Oudgediende
|
@ YMD Ik vind ze echt eng, daarbij kunnen spinnen niet lachen. @ Delenn Je hebt me nog steeds niet toegevoegd  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@linctus; honden kunnen wel lachen maar das dan vaak minder positief  en katten heb ik ook nog nooit zien lachen  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@Delenn, dat zou inderdaad kunnen. Is dat dan tetanis of zoiets? Maar volgens die site waar ik 'm vandaan had was dit van een spin gekomen Brrrr |
|
linctus Oudgediende
|
@ Delenn Ik heb geloof ik een jaar geleden je toegevoegd aan mijn vriendenlijst, maar jij voegt mij niet toe  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@yes_my_dear: jah die glimlach was echt lief @Delenn: een mensen beet is vaak nog erger dan een een hond of kat toch? tenminste dat heb ik ooit gehoord. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Honden en katten schijnen hygienischer te zijn  |
|
linctus Oudgediende
|
@ DFC
Een steek van een vogelbekdier moet ook erg zijn. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@linctus: maar ik las op een blogje dat je 96 kilo weegt, goeie trip om daar iets aan te doen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Linctus: wat dacht je van een steek van de pijlstaartrog  Roy: en jij dan?????  |
|
Delenn
Oudgediende
YMD: kan zeker door die spin komen hoor, maar is niet typisch voor een spin, kan net zo goed van iets anders;) en nee tetanus is dat je na een klein of groot (schaaf)wondje ineens enorme spierspasmes krijgt, je rug buigt dan zo hol dat je je eigen wervelkolom kunt breken  NIET prettig  wat je op het plaatje ziet is eerder een verwaarloosde erisypelas/cellulitis of uhm...naam kwijt  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote linctus: @ Delenn Ik heb geloof ik een jaar geleden je toegevoegd aan mijn vriendenlijst, maar jij voegt mij niet toe  ja dat weet ik nu ook nog echt  Quote DFCPhoenix: @Delenn: een mensen beet is vaak nog erger dan een een hond of kat toch? tenminste dat heb ik ooit gehoord. mensenbeet is viezer dan kat/hond inderdaad  Quote linctus: @ DFC
Een steek van een vogelbekdier moet ook erg zijn. steek?  |
|
nietmeer
|
@Delenn: misschien niet prettig, maar het klinkt wel ongelooflijk cool |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
*ploft hijgend neer op zitzak* |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Roy: Hoeveel jij weegt? Dat denk ik dat ze ermee bedoelt  Goedemiddag Steffie  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Delenn: ik geloof je gelijk  En tetanus lijkt me inderdaad niet prettig  Dan is het wel mooi stom van die vent/vrouw. |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Banaal: @Delenn: misschien niet prettig, maar het klinkt wel ongelooflijk cool Een setje roestige piercings aanschaffen dan, zou ik zeggen.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote yes_my_dear: Linctus: wat dacht je van een steek van de pijlstaartrog  ja die is nog erger. @linctus: kunnen die steken? @Delenn: ja dat had ik al gehoord idd als een mens doorbijt heb je veel sneller kans op een infectie ofzo. |
|