
|
Preddie Senior lid
 WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Ik vind ook dat er teveel wordt gespamt, ik kan het ook gewoon niet meer volgen  Nieuw of niet, zoveel spammen heeft er niets mee te maken. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
LQ, het zijn ook niet allemaal lieverdjes, dat geef ik eerlijk toe, maar als je zelf een warm welkom gekregen hebt, waarom gun je dat een ander niet dan? |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
@Dionos: Hehe, Maar je kan het ook overdrijven natuurlijk  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote cola-freak: Ik vind ook dat er teveel wordt gespamt, ik kan het ook gewoon niet meer volgen  Nieuw of niet, zoveel spammen heeft er niets mee te maken. Dit is precies wat ik bedoel |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Ladineko: soms slaat t hier meer de andere kant op: t veel onzin ipv (nuttige) discussies. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Kam, ik gun het ze heus wel.. maar als je probeert vriendelijk te doen en men gaat vrolijk door met zo snel mogelijk een hoog mogelijke OT te krijgen zonder interesse te tonen in de ander dan is het bij mij snel over hoor.. |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Laat me 1 ding duidelijk maken want jullie zien 1 ding verkeerd.... Niet alle nieuwelingen spammen... jullie Seniors kunnen er ook wat van. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Maar uuh, Roy, kan jij dan verklaren hoe jij zonder nuttige dingen (vaak), toch zo snel aan zo'n OT gekomen bent? Ook alleen maar stom gel*l vaak, of niet dan? |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
Preddie Senior lid
 WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
@Ladineko: Daarom zeg ik ook, nieuw of niet, zoveel spammen is niet normaal Toen ik net op WMR was, schreef ik ook max 3 posts per dag, die wel wat inhoudelijker waren. Toen kon ik ook nog de topics volgen. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Little Queen: Kam, ik gun het ze heus wel.. maar als je probeert vriendelijk te doen en men gaat vrolijk door met zo snel mogelijk een hoog mogelijke OT te krijgen zonder interesse te tonen in de ander dan is het bij mij snel over hoor.. Snap ik ook, maar ook de nieuwe leden, raken weer opgefokt door andere leden die lopen te zeuren over no-life's als je stamgast bent, als je dat 1 keer zegt, oke, maar als je dat blijft opdringen, vind ik het niet gek..  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Kameleon: je hebt mij vaak zien kleppen, compleet mee eens, maar ik zit geen uren lang hele pagina's vol te kleppen. ff 3 min werken hier  |
|
nietmeer
|
deed je wel :d |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
nosphoenix:  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Roy, maar je hebt wel enorm onzinnige posts op jouw naam staan, met alleen maar dingen als: Ik citeer: k*tje, p*k, l*llo en dat soort dingen, wat loop jij nou te klagen man? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Jongens, discussieren is prima  Maar wel ff netjes richting elkaar blijven he  (Voordat de gemoederen te hoog oplopen  ) |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Klagen doen we maar op "De Klaagmuur" @Dionos: Mee eens. |
|
Preddie Senior lid
 WMRindex: 118 OTindex: 1.649
|
Iedereen kan wel een keertje spammen, maar elke dag uren lang gaat gewoon te ver vind ik.
Senior, nieuw of deel van t meubilair, maakt niet uit. Spammen is niet goed zoveel. Als je iemand op msn hebt, ga je daar lekker lopen spammen voor leven, en niet ook nog in t café tegen diezelfde persoon. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
------------------------------------------------------------------------------------------ zie jullie dit ^ ? das de scheidingslijn  vanaf hier stopt de discussie die toch nergens toe leidt  klagen mag zoals ladi al zegt bij de klaagmuur  |
|
nietmeer
|
@DelennO_o nu kan ik mijn post niet meer zeggen:d |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Dankje Delenn   |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Delenn: Thanks  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Maar Jasjee, Wij gaan dus een keer karten? Misschien wel leuk als er meerdere mee willen als een soort van minimeeting  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Dat lijkt me wel gezellig, wie houden er hier van karten?  |
|