hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 223 224 225 [226] 227 228 229 497 498 499 500

02-02-10 16:10:15
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
Ik vind ook dat er teveel wordt gespamt, ik kan het ook gewoon niet meer volgen 8O Nieuw of niet, zoveel spammen heeft er niets mee te maken.

02-02-10 16:10:38
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
LQ, het zijn ook niet allemaal lieverdjes, dat geef ik eerlijk toe, maar als je zelf een warm welkom gekregen hebt, waarom gun je dat een ander niet dan?

02-02-10 16:10:53
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@Dionos: Hehe, Maar je kan het ook overdrijven natuurlijk :P

02-02-10 16:11:38
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
Quote cola-freak:
Ik vind ook dat er teveel wordt gespamt, ik kan het ook gewoon niet meer volgen 8O Nieuw of niet, zoveel spammen heeft er niets mee te maken.


Dit is precies wat ik bedoel

02-02-10 16:11:51
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
@Ladineko: soms slaat t hier meer de andere kant op: t veel onzin ipv (nuttige) discussies.

02-02-10 16:12:08
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Kam, ik gun het ze heus wel.. maar als je probeert vriendelijk te doen en men gaat vrolijk door met zo snel mogelijk een hoog mogelijke OT te krijgen zonder interesse te tonen in de ander dan is het bij mij snel over hoor..

02-02-10 16:12:09
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Laat me 1 ding duidelijk maken want jullie zien 1 ding verkeerd.... Niet alle nieuwelingen spammen... jullie Seniors kunnen er ook wat van.

02-02-10 16:12:33
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Maar uuh, Roy, kan jij dan verklaren hoe jij zonder nuttige dingen (vaak), toch zo snel aan zo'n OT gekomen bent? Ook alleen maar stom gel*l vaak, of niet dan?

02-02-10 16:13:31
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@Kameleon: Dat bedoel ik net.

02-02-10 16:14:16
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
@Ladineko: Daarom zeg ik ook, nieuw of niet, zoveel spammen is niet normaal

Toen ik net op WMR was, schreef ik ook max 3 posts per dag, die wel wat inhoudelijker waren. Toen kon ik ook nog de topics volgen.

02-02-10 16:15:12
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Quote Little Queen:
Kam, ik gun het ze heus wel.. maar als je probeert vriendelijk te doen en men gaat vrolijk door met zo snel mogelijk een hoog mogelijke OT te krijgen zonder interesse te tonen in de ander dan is het bij mij snel over hoor..


Snap ik ook, maar ook de nieuwe leden, raken weer opgefokt door andere leden die lopen te zeuren over no-life's als je stamgast bent, als je dat 1 keer zegt, oke, maar als je dat blijft opdringen, vind ik het niet gek.. ;)

02-02-10 16:15:56
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Kameleon: je hebt mij vaak zien kleppen, compleet mee eens, maar ik zit geen uren lang hele pagina's vol te kleppen.

ff 3 min werken hier O+

02-02-10 16:16:24
nietmeer
deed je wel :d

02-02-10 16:16:33
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
nosphoenix: _O_

02-02-10 16:16:56
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Roy, maar je hebt wel enorm onzinnige posts op jouw naam staan, met alleen maar dingen als: Ik citeer: k*tje, p*k, l*llo en dat soort dingen, wat loop jij nou te klagen man?

02-02-10 16:17:29
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Jongens, discussieren is prima O+
Maar wel ff netjes richting elkaar blijven he :)

(Voordat de gemoederen te hoog oplopen:P)

02-02-10 16:17:35
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Klagen doen we maar op "De Klaagmuur" :)

@Dionos: Mee eens.

02-02-10 16:18:16
Preddie
Senior lid


WMRindex: 118
OTindex: 1.649
Iedereen kan wel een keertje spammen, maar elke dag uren lang gaat gewoon te ver vind ik.

Senior, nieuw of deel van t meubilair, maakt niet uit. Spammen is niet goed zoveel. Als je iemand op msn hebt, ga je daar lekker lopen spammen voor leven, en niet ook nog in t café tegen diezelfde persoon.

02-02-10 16:18:21
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
------------------------------------------------------------------------------------------
zie jullie dit ^ ?
das de scheidingslijn:D
vanaf hier stopt de discussie die toch nergens toe leidt:D
klagen mag zoals ladi al zegt bij de klaagmuur:ja


02-02-10 16:19:11
nietmeer
@Delenn
O_o
nu kan ik mijn post niet meer zeggen:d

02-02-10 16:19:17
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Dankje Delenn *)*)

02-02-10 16:19:21
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@Delenn: Dankje _O_

Amen to that!

02-02-10 16:19:46
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
@ Delenn:
Thanks *)

02-02-10 16:20:15
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Maar Jasjee, Wij gaan dus een keer karten? Misschien wel leuk als er meerdere mee willen als een soort van minimeeting O+

02-02-10 16:20:37
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
Dat lijkt me wel gezellig, wie houden er hier van karten? :D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 223 224 225 [226] 227 228 229 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven