hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 222 223 224 [225] 226 227 228 497 498 499 500

02-02-10 16:02:44
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
@ Roy:

Maar ik wil er niet te lang over discussieren. Ik vind het prima dat je je mening erover geeft. Maar ik wil het ook wel gezellig houden :)

02-02-10 16:02:48
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
nosphoenix: Juist ja, Dan kan ik naar huis :ja :jeej

02-02-10 16:02:49
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Roy, ik spreek nog genoeg mensen die ik wil spreken, omdat ik mijn sociale contacten van hier bijhoud ook buiten WMR. Je kan niet zomaar tegen de nieuwe leden zeggen val maar lekker dood neer, want ik wil de oude leden spreken, als jij dat doet, vind ik het ronduit zielig.

02-02-10 16:02:53
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Dionos: de meeste zijn er nog wel degelijk, maar die zie je hier niet meer, dat is wat anders dan mensen die echt al maanden, jaren hier niet meer zijn geweest.

Als je zo graag wilt chatten gebruik je MSN toch ?

02-02-10 16:03:30
Jasjee
Oudgediende


WMRindex: 358
OTindex: 13.547
@ Roy:
Ik wil niks liever dan MSN-en, maar op stage kan dat nou eenmaal niet.

02-02-10 16:03:43
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Kameleon: waar zie je mij dat zeggen ? Dat maak jij er weer van, niet weer alles verdraaien kammie

02-02-10 16:04:03
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
ik ben niet van WMR af te slaan8O:D8O

02-02-10 16:04:26
CityGirl
Erelid


WMRindex: 323
OTindex: 4.861
T
Nou lieve schatten, geen ruzie maken...
Roy heeft wel een punt, jullie gaan soms wel heel snel....het lijkt wel een chatbox ipv een cafe....
maar ja, het is niet verboden dacht ik zo....

Tis lastig....

Helaas moet ik nu vertrekken, huisje roept....

wel lief voor elkaar blijven he!!!!!!!!!!

02-02-10 16:04:40
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Dat zou het is mooi tijd worden dat er een echte chatbox kwam op WMR... Want als je dit irriteert zou ik dat voorstellen.

02-02-10 16:04:47
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Roy, maar dat denk jij wel. En ik bedoel, jij bent ook goed ontvangen hier, en nu laat jij andere nieuwe mensen in de kou staan, ik vind het echt schandelijk. :r

02-02-10 16:04:57
nietmeer
doei cg:w

02-02-10 16:05:08
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
@CityGirl: Fijne reis schat *)*)

02-02-10 16:05:52
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
doei CG met je leuke nieuwe ava:D:w*)

02-02-10 16:05:54
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
@Delenn: jij bent gewoon verslaafd :P

@Roy: je hebt een punt met msn gebruiken.
Maar ik heb enorm veel vaste bezoekers zien vertrekken en dat hun plaats ingenomen is door nieuwere mensen.

02-02-10 16:06:11
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
@Dionos: red me:o:P

02-02-10 16:06:40
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Okee, leuk onderwerp..

Ik merk ook dat de sfeer in het cafe heel erg is verander in vergelijking tot 3 jaar geleden dat ik hier op WMR kwam. Natuurlijk zijn er wel nieuwe mensen bij gekomen, zijn er mensen weg gegaan die het niet meer leuk vonden of om andere redenen.. Maar het is niet de bedoeling dat de '' nieuwe '' het recht hebben om allemaal onzin uit te gaan kramen.. Ik probeer soms nog gezellig mee te doen, maar soms is voor mij het gevoel van lekker kletsen in de vogelvlucht heel ver te zoeken helaas..

02-02-10 16:06:41
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Kameleon: ik laat niemand in de kou staan, hoe kom je daarbij ? Dat maak jij er weer van. Maar er zal vast een chatprogramma zijn wat gebruikt kan worden om echt te chatten. Dit is hier niet meer te volgen

02-02-10 16:06:56
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Ik vraag me af of ik eigenlijk een keer een nieuwe avatar moet gaan ontwerpen.

02-02-10 16:07:39
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
@Delenn: alweer? Oke :D

02-02-10 16:07:44
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Dionos: dat begrijp ik ook wel, dat geeft ook niks, hoe meer zielen hoe gezelliger toch ? Maar het is gewoon niet meer te volgen hier. Je bent 2 min weg en dan zijn er 3 pagina's vol ...

02-02-10 16:08:37
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
LQ, geldt ook voor mij, toen ik 2 jaar geleden hier bij kwam, iets minder lang, maar wat Roy doet is gewoon ronduit belachelijk. :r

02-02-10 16:08:59
Little Queen
Oudgediende


WMRindex: 267
OTindex: 26.691
Kam, jij zegt wel leuk dat wij de ander een warm welkom moeten geven.. maar als ik mij tussen de nieuwe probeer te voegen word ik vaak genegeerd..

02-02-10 16:09:24
Ladineko
Oudgediende


WMRindex: 324
OTindex: 11.847
T
Het cafe veranderd in een hele discussie 8O

LQ: Negeren wij je dan? 8O

02-02-10 16:09:54
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote Ladineko:
Het cafe veranderd in een hele discussie 8O


wat dus t hele nut is van een forum O+

02-02-10 16:10:08
ladekast
Oudgediende


WMRindex: 1.797
OTindex: 75.671
@Kameleon: dus niemand mag er van jou iets van zeggen ? Niemand die zijn/haar mening mag uiten ? Als jij er zo over denkt dan ben je zelf om te kotsen kerel.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 222 223 224 [225] 226 227 228 497 498 499 500

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven