
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Roy: Maar ik wil er niet te lang over discussieren. Ik vind het prima dat je je mening erover geeft. Maar ik wil het ook wel gezellig houden  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
nosphoenix: Juist ja, Dan kan ik naar huis  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Roy, ik spreek nog genoeg mensen die ik wil spreken, omdat ik mijn sociale contacten van hier bijhoud ook buiten WMR. Je kan niet zomaar tegen de nieuwe leden zeggen val maar lekker dood neer, want ik wil de oude leden spreken, als jij dat doet, vind ik het ronduit zielig. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Dionos: de meeste zijn er nog wel degelijk, maar die zie je hier niet meer, dat is wat anders dan mensen die echt al maanden, jaren hier niet meer zijn geweest. Als je zo graag wilt chatten gebruik je MSN toch ? |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Roy: Ik wil niks liever dan MSN-en, maar op stage kan dat nou eenmaal niet. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Kameleon: waar zie je mij dat zeggen ? Dat maak jij er weer van, niet weer alles verdraaien kammie |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Nou lieve schatten, geen ruzie maken... Roy heeft wel een punt, jullie gaan soms wel heel snel....het lijkt wel een chatbox ipv een cafe.... maar ja, het is niet verboden dacht ik zo....
Tis lastig....
Helaas moet ik nu vertrekken, huisje roept....
wel lief voor elkaar blijven he!!!!!!!!!! |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Dat zou het is mooi tijd worden dat er een echte chatbox kwam op WMR... Want als je dit irriteert zou ik dat voorstellen. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Roy, maar dat denk jij wel. En ik bedoel, jij bent ook goed ontvangen hier, en nu laat jij andere nieuwe mensen in de kou staan, ik vind het echt schandelijk.  |
|
nietmeer
|
doei cg  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: jij bent gewoon verslaafd  @Roy: je hebt een punt met msn gebruiken. Maar ik heb enorm veel vaste bezoekers zien vertrekken en dat hun plaats ingenomen is door nieuwere mensen. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Okee, leuk onderwerp..
Ik merk ook dat de sfeer in het cafe heel erg is verander in vergelijking tot 3 jaar geleden dat ik hier op WMR kwam. Natuurlijk zijn er wel nieuwe mensen bij gekomen, zijn er mensen weg gegaan die het niet meer leuk vonden of om andere redenen.. Maar het is niet de bedoeling dat de '' nieuwe '' het recht hebben om allemaal onzin uit te gaan kramen.. Ik probeer soms nog gezellig mee te doen, maar soms is voor mij het gevoel van lekker kletsen in de vogelvlucht heel ver te zoeken helaas.. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Kameleon: ik laat niemand in de kou staan, hoe kom je daarbij ? Dat maak jij er weer van. Maar er zal vast een chatprogramma zijn wat gebruikt kan worden om echt te chatten. Dit is hier niet meer te volgen |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Ik vraag me af of ik eigenlijk een keer een nieuwe avatar moet gaan ontwerpen. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Dionos: dat begrijp ik ook wel, dat geeft ook niks, hoe meer zielen hoe gezelliger toch ? Maar het is gewoon niet meer te volgen hier. Je bent 2 min weg en dan zijn er 3 pagina's vol ... |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
LQ, geldt ook voor mij, toen ik 2 jaar geleden hier bij kwam, iets minder lang, maar wat Roy doet is gewoon ronduit belachelijk.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Kam, jij zegt wel leuk dat wij de ander een warm welkom moeten geven.. maar als ik mij tussen de nieuwe probeer te voegen word ik vaak genegeerd.. |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Het cafe veranderd in een hele discussie  LQ: Negeren wij je dan?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote Ladineko: Het cafe veranderd in een hele discussie  wat dus t hele nut is van een forum  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Kameleon: dus niemand mag er van jou iets van zeggen ? Niemand die zijn/haar mening mag uiten ? Als jij er zo over denkt dan ben je zelf om te kotsen kerel. |
|