|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Ladineko: wie zijn "ze allemaal"? @Delenn: Kweenie, ik dacht meer: jij bent dol op schaatsen... En dat hoort gewoon bij een semi-profesionnele uitrusting  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
mensen ik heb weekend  hoe is het hier?  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Quote Jasjee: @ De rest: Vinden jullie dat ook (wat Roy zegt), komt dat door ons dat niemand meer een gesprek kan volgen? Quote Roy6:
Niemand kan meer een gesprek volgen hier ... Nou ik vind wel dat het de laatste tijd wel heel snel gaat, ben ik 2 min weg naar het toilet en dan zijn we 5 pagina's verder....  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ CityGirl: Maar komt het dan ook door specifiek door mij/ons?? |
|
nietmeer
|
@ Jasjee: nee ben het er niet mee eens @ iedereen: Ik ga verder met school  Tot vanavond  |
|
Ladineko
Oudgediende
SweetAngel01: tot vanavond schat  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Jasjee, maak je maar niet zo druk  Ik vind het supergezellig  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ SA: Doeidoei succes  Tot vanavond op msn  |
|
Ladineko
Oudgediende
@Kameleon: Natuurlijk is het gezellig  Ik ben er toch  |
|
Kameleon Oudgediende
Mag ik een teiltje?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ Kammie: Waarvoor? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Jasjee : als je even terug bladert dan merk je dat jullie op misschien bij elkaar 20-25 posts na , 15 pagina's hebben vol geklept, en ik zie bijna nooit iemand meer die hier wel regelmatig te vinden waren. Helaas zijn er maar weinig die gewoon hun mening uitspreken. Ik doe dat dus wel gewoon. |
|
Ladineko
Oudgediende
|
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
@Jasjee: nou specifiek? alleen jullie "spammen" meer  ....maar ik heb wel dat ik het soms niet kan volgen...(oftewel geen zin heb om 5 pagina's terug te lezen) |
|
Kameleon Oudgediende
Jasjee/Ladineko, dat is misselijkmakend die gezelligheid van Ladi  Roy, kom op zeg, ze zijn net nieuw, stel je niet aan. |
|
ladekast Oudgediende
|
@Ladineko: SweetAngel01: @Jasjee: beetje makkelijk voor jullie om te zeggen dat jullie het kunnen volgen he ? Juliie spammen de hele zooi eronder, niemand anders |
|
Ladineko
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
4 uur al:d |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Dionos; nou, op de schaatsbaan heb ik alleen mn thermoshirt aan en niet mn thermo-ondergoed, maar als ik buiten schaats wel, dus je had gelijk  je bent geniaal  |
|
Ladineko
Oudgediende
nosphoenix: Hey NOS  Ja lekker he?  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Roy6: zelfde geld als toen jij hier kwam, en zelfde geld voor de mensen die voor jou kwamen en die daar weer voor kwamen. Mensen gaan en mensen komen. De mensen die ik leerde kennen toen ik hier kwam, zijn hier (op 1 of 2 na) allemaal al niet meer  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kameleon: kammie, wie zie jij hier nog van 2 maanden geleden ??? En het is ook geen reet aan op deze manier, ik stel me niet aan. Dat laat ik wel aan jou over want daar ben jij heeeeel erg goed in |
|
Ladineko
Oudgediende
Quote Roy6: @Kameleon: kammie, wie zie jij hier nog van 2 maanden geleden ??? Jou  |
|
nietmeer
|
@Ladinee  over een uur is het al 5 uur:d |
|