|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
nee dat mag ook niet  je kunt wel ff een modje mailen of je toch door mag gaan met de biechtstoel, maar een tijd geleden werden er allerlei oude spellen uit het 'archief' getrokken, 1 keer een post en daarna weer niet. Dat zorgt voor wat chaos  (net als bij beelden, wil je geen oude beelden terug hebben) dus toen was die regel er. Weet niet 100% zeker of die nog geldt, dus ik zou ff een modje mailen als ik jou was  |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
DFC: bang dat ik geen antwoord kan geven omdat ik het antwoord écht niet weet xD en das dan flauw |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
lol naja lama vliegne  |
|
|
Je mag hier ook vrijwillig biechten hoor  als je zo graag iets wilt vertellen aan ons  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Eowalin: jij verzint dan wel een origineel antwoord  bijv op die vraag van chim net had je ook kunnen reageren groot genoeg voor een BH  et is een antwoord al is het niet het antwoord waar hij op doelt  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Gemaild  |
|
|
Wát wil je daar mee zeggen dfc  ? |
|
chimera Erelid
DFC al gaf ze een antwoord t maakt me niet eens uit haha  en ja het heeft nog nooooit gewerkt direkt vrage  ikl begin mn spam maatje nu echt wel te missen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: dat jij altijd wel originele antwoorden verzint  en dat dat een geldig antwoord is op de vraag van chim  chim: weet ik ik geef der alleen maar aan dat dat ook een goed antwoord is  |
|
|
Jaa praat jezelf er maar onderuit dfc  & ik kan prima mijn eigen antwoorden bedenken, danku. |
|
Kameleon Oudgediende
We're clear to go!  Sjatter geeft toestemming voor de Biechtstoel  |
|
|
oh, das ook snel kameo  |
|
nietmeer
|
@ chimera: Er zijn nu toch andere spammers in het café of zijn die niet goed genoeg??  |
|
chimera Erelid
@dfc dan is t goed  wonen er toevallig mensen hier in Rdam? |
|
Kameleon Oudgediende
Eo, Sjatter is megasnel  Chimera, ik vlakbij  |
|
chimera Erelid
@ SA kan sneller XD @ kammie jij bent 15  jij mag niet naar een feest XD |
|
Kameleon Oudgediende
Chimera, oh, ik denk eindelijk eens een keer iemand uit omg. Rotterdam gezocht  |
|
nietmeer
|
@ chimera: Nope woon niet in Rotterdam  @ chimera: Ja ok het kan inderdaad wel wat sneller  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: hoezo dacht je dat ik wat anders bedoelde dan? en dat weet ik dat je dat kan maar ik gaf et alleen maar aan @kammie gezellig *gaat daar nu heen* chim: idd luister naar SA  we zijn weer niet goed genoeg voor je  chim: uhu  en ik ken wel mensen in Rdam maar niet iemand die hier zit  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
chimera Erelid
nou wie weet er een leuke vraag  |
|
Kameleon Oudgediende
Chim, effe naar het topic graag  |
|
nietmeer
|
@ DFCPhoenix: Hij hoeft niet naar me te luisteren hoor  het is alleen een vraag  |
|
chimera Erelid
@SA ik luister eerder naar jasjee dan naar jou  |
|
Kameleon Oudgediende
Kom op, nog 1 vraag in Biechtstoel  Chiim  |
|