|
nietmeer
|
Naja, ik ga maar eens proberen door die sneeuw bij mn afspraak te komen... Aan de andere kant van de stad.  @DFC: mn echte liefdesleven? Kom net uit een relatie van ruim anderhalf jaar, ben 8 dagen single geweest en ga nu bijna een maand met drachsterboy  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Mikke: goodluck  valt mee de gladheid hier in viel et in elk geval mee en de sneeuw is niet zo erg dus moet geen moeite zijn  oke lang single geweest zeg  maar wel leuk natuurlijk dat je zo snel een ander heb  |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
Sorry, kreeg eventjes een PDA om mee te spelen  Dus, wat heb ik gemist in die korte tijd spammertjes? DFC: dat meen je hopelijk niet, dat je 8 dagen single lang vind  ? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: lees maar terug  PDA? van wie  ? Quote: DFC: dat meen je hopelijk niet, dat je 8 dagen single lang vind  ? check die nee schuddende smiley daarachter xD |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
vandaag staat in de krant dat minister Rouvoet de eerste "oorbehoedsmiddelenapparaat" (galgjewoord  ) onthult/opent/whatever. Das niet waar  Heb een paar jaar geleden bij de toiletten van volgens mij Ahoy, of anders in Utrecht een apparaat zien hangen waar je oordopjes uit kon halen  |
|
|
ja van de leraar  mag ik lekker mee spelen * omg, ik heb nog nooit een pda in me handen gehad xD* DFC: ja hallo! die knikt zo van *sjonge jonge...* dus die was niet overtuigend weetje  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: zo zo leuk mogen wij dat ook na de stage?  echt wel die van tiadrin heb je vast wel eens in je handgen gehad  |
|
|
Jaa wil jij wel weten hé? & nee, die van Tia heb ik nooit in me handen gehad  ik voel me zo noob&nerdy, omdat ik het zó koel vind  Edit: * ik voel me nu ook een spammer  * |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: jaa wil ik wel weten lijkt me wel leuk als we daarmee aan de slag gaan! nu wij op stage zijn krijgen jullie alle leuke dingetjes! ohw dacht ik van die van tia, naja kan ook  hoezo moet je je dan noob voelen et is een leuk speeltje  we zijn ook de enige die spammen dus wij zijn ff de spammers  we moeten onze ot index ff verhogen he  |
|
|
Noob omdat ik geen flauw idee heb hoe die al aangaat  + tis een oude PDA van een leraar dus ik weet niet of ik hem wil aandoen  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
eowalin je negeert mijn vraag maaar goed ook lol nooit een MDA in je klauwen gehad?  koop eens een echte mobiel  |
|
|
@chimera: oh sorry, helemaal niet gezieen, sorryy! stel nog is? nou... ik heb DFC zijn ding wel eens gestolen.. maar ik ben blij met mijn eigen simpele mobieltje *hoezo, slechte ICTster* @dfc: die hele OTindex boeit mij niks hoor  |
|
Delenn
Oudgediende
MDA? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Lalala  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
MObile Digital Agenda www.pdashop.nl en dannnn *mijn mobiel* samsung omnia QWERTY en/of merendeels van HTC  @eowaling welke cupmnaat je hebt  ik mog alles vrage XD edit: heey kammie  |
|
nietmeer
|
|
|
|
@Kameo: helloooo @chimera: omg, typische jongen dat je bent  & je mag inderdaad alles vragen, maar ik heb nooit gezegd dat ik alles beantwoord   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: haha oke naja doe em maar is aan en kijk wat ie doet als ie boem doet en er rook uit komt is het niet goed  Quote: nou... ik heb DFC zijn ding wel eens gestolen.. maar ik ben blij met mijn eigen simpele mobieltje  *hoezo, slechte ICTster* haha je heb gewoon niet zo veel met de mobiele technologie  @Kammie:  goedemorgen hoe voelen we ons vandaag?  @Chim: wat is een MDA? heb ff geen tijd om et uit te zoeken |
|
nietmeer
|
@ Eowalin  hahaha geweldige reactie  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: typische eo reactie maar idd je heb gelijk dat je em niet beantwoord xD @chim: vraag jij altijd dat soort dingetjes aan dames?  Kammie: beters! dus je kan weer logisch denken  ? |
|
|
 DFC: lol, zelfs ik weet wat een MDA is.. slecht hoor! *voelt zich nu wel beter  * Tjah... daarom ga ik nu bijleren he Ik had trouwens de heletijd ruzie met dat ding van jou DFC... pff... en jij geeft dan ook geen antwoord alsk vraag "hoe ga je terug?" mannen... |
|
nietmeer
|
Kammie: Hoe gaat het met de zieke jongen?  Heb je gisteren nog je zout gekregen om te stomen?? |
|
Kameleon Oudgediende
SA, ik vond nog zout ja  En dat luchtte inderdaad heel erg op  En ik begin weer lekker rond te vliegen door het huis, beetje aanklooien en doen, dus ik begin weer goed te worden  Phoenix, zeg dat niet te snel, haha  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Eowalin: Kameo: helloooo @chimera: omg, typische jongen dat je bent  & je mag inderdaad alles vragen, maar ik heb nooit gezegd dat ik alles beantwoord   er was een spel op WMR dat heette "de biechtstoel" als je daar eenmaal gereageerd had mochten 3 mensen een vraag stellen en was je verplicht daar op te antwoorden  kwamen heeeele rare vragen uit  |
|