|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@chimera: nee nee geen excuses! je haat der gewoon stiekem!  |
|
nietmeer
|
@ DFCPhoenix: hahaha ja inderdaad ook nog andere Goed idee zeg jij het haar of ik??  @ Mikke: eet ze  @ chimera: hehe het hoge woord is eruit  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@SweetAngel01: ik zeg et wel  of wil jij et doen maakt mij niet uit eigenlijk  *kopieert tekst van chim voor ie het kan editen* |
|
nietmeer
|
@ DFCPhoenix: Mij maakt het ook niet uit  |
|
nietmeer
|
*eet*
|
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@ DFC wow... haten is ook gelijk zoo... cru  dat heb ik noit gezegt  |
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
*leeft weer* hooooi  |
|
nietmeer
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@chimera: lol idd  sorry maar moet je toch ff terug pakken  je weet zelf wel waarom  als je terug denkt aan je gesprek met jasjee  @eo: was jij dood  ? goed dat je weer leeft alles goed? |
|
|
Mikke: heys, ik is nieuw & DFC kent me wel  |
|
nietmeer
|
@Eo: maar ik ken DFC ook niet  En SweetAngel01 ken ik ook niet... de enige hier die ik ken is chimera  |
|
chimera Erelid
|
|
nietmeer
|
Hey Eowalin:  |
|
|
heeey chimera, ex van jasjeeeeeee  & lol, nouja, als je iets wilt weten mag je het vragen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Mikke: ik is ook nieuw  bij deze aangenaam  ik ben DFCPhoenix |
|
nietmeer
|
DFC: Ik is oud xD Ben gewoon hele tijd niet in t cafe geweest, hou t allemaal niet meer bij  *schudt handjes met DFC, Eo en SA01* Hai, ik is Mikke |
|
chimera Erelid
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Mikke: zelfs als je hier wel vaker bent is het niet bij te houden, nieuw en gelijk megaspammers...ik geef het op en ga lekker in m'n warme nestje... |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Mikke: hey ouwe!  gezellig dat je der weer bent dan @Jovi-Mama: jaah nieuwe mega spammers veroveren WMR  weltrusten  |
|
nietmeer
|
@ Mikke: Hoi ik ben ook nieuw @ Jovi-Mama: zelfs de spammers houden het niet meer bij  |
|
nietmeer
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: spam is ook niet bij te houden  dat is et leuke van spam  dan nog is et wel gezellig hier toch?  Mikke: zoveel jonger dan jij ben ik ook weer niet scheelt maar 2 jaar in leeftijd dan  |
|
nietmeer
|
Lol  *denkt nog 's na* Damn, kep best een ingewikkeld wmr leven.. getrouwd met taz, maar irl verkering met drachsterboy  en drie kids  |
|
nietmeer
|
@ DFCPhonix: Ja dat is ook wel weer waar  Ja het is wel gezellig hierzo |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Mikke: zo zo ingewikkeld leven heb je zeg!  hoop niet dat je echte liefdes leven zo is  @SA: daar gaat et toch om  we moeten wel beetje gezellig de dag door komen  |
|