|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
Friesland samen met Groningen en Drenthe en een deel van Noordduitsland een nieuwe staat, dat kon best iets worden, maar alleen de Nederlandse provincie Friesland, dat wordt inderdaad niks |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
drenthe en overijsel, daar heb ik iets tegen  vooral richting deventer enzo, dat accent, nee dank u, ik heb al gegeten als ik dat hoor |
|
nietmeer
|
oke, ehm ander onderwerp |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Tom, ik had het niet over koeien in Brabant, maar over koeien in Friesland  |
|
nietmeer
|
we hebben ook meer varkens hier. (en voordat iemand flauwe grappen maakt, ik heb het over de diersoort de Sus scrofa domesticus) |
|
Shiyu Erelid
 WMRindex: 766 OTindex: 1.386
|
Ikke ga maar weer Laterz  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wij hebben hier heel veel bloembollenvelden |
|
ToMxlr
Erelid
|
oh  tja, ieder zn meug, toch? ieder heeft vooroordelen, niemand is daarin perfect, of je ze uitdraagt is een tweede, maar iedereen heeft vooroordelen. is menselijk gedrag, en is soms ook verrekte handig @ banaal, nou , er lopen er ook veel van het type Homo Sapiëns rond hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tom, gelijk heb je, stereotypen maken de maatschappij. letterlijk. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote DreamerTje: Wij hebben hier heel veel bloembollenvelden smakelijk  |
|
nietmeer
|
@ Tom ja maar dat zijn die dorpelingen die in een schuur zuipen en neuken  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote ToMxlr: Quote DreamerTje: Wij hebben hier heel veel bloembollenvelden smakelijk  Dat eten wij hier niet hoor..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Banaal: @ Tom ja maar dat zijn die dorpelingen die in een schuur zuipen en neuken  Zooo, grof taalgebruik  Oh, en duppelbost |
|
nietmeer
|
@ dreamertje zozo dubbelpost En jaa, ik vind hier de grens tussen wat absoluut wel en niet mag een beetje wazig, dus ik moet het maar via trial-and-error achter zien te komen |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Banaal: @ Tom ja maar dat zijn die dorpelingen die in een schuur zuipen en neuken  AHUM: Ten Eerste, niks tegen dorpelingen,  Ten Tweede, niks tegen zuipen in een schuur   EN TEN DERDE, en wel het belangrijkste: NIKS TEGEN N**KEN!!!  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote ToMxlr: Quote Banaal: @ Tom ja maar dat zijn die dorpelingen die in een schuur zuipen en neuken  AHUM: Ten Eerste, niks tegen dorpelingen,  Ten Tweede, niks tegen zuipen in een schuur   EN TEN DERDE, en wel het belangrijkste: NIKS TEGEN N**KEN!!!  Mee eens  |
|
nietmeer
|
@ Tom nee maar ik heb het over die kansloze types die in een dorp (zoals SOmeren, waar mijn stiefzus woont) ieder weekend straal bezopen worden en het dan maar met jan en alleman doen en soa's op lopen en kan ik het helpen dat ik Christelijk en met normen en waarden ben opgevoed  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
goede 21:10 allemaal  er word hier flink gequotet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hoi LQ  En hooi iedereen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi Naoom  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Banaal, alsof niet christenen geen normen en waarden hebben. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 Dat bedoel ik  |
|
nietmeer
|
@ Tom, ik vind nuenen en veldhoven nou niet echt dorpen, het zijn gewoon allemaal wijken van het geweldige Eindhoven  @ Cee, dat was ook sarcastisch bedoelt |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Banaal, Zo vreselijk geweldig en geniaal als jij zegt is Eindhoven ook weer niet  |
|