|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Banaal, Friezen zijn net zoals groningers veel te nuchter.
Als die goud vinden dan is t zo van: Joh, wat moeten we doar met, t ligt hond'rden meters onder de gronde en du kriegt moar een liets bietsje van t spul.
Loat moar wezen.
Truus! De koei'n motten noar binn'! |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tijd voor een paar metertjes bier ,geloof ik  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: Tijd voor een paar metertjes bier ,geloof ik  Even de reputatie hoog houden? |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Luna, niet voor mij dank je  Cee  Ze zijn wel nuchter ja, dat kan ik niet ontkennen en zal ik ook niet doen, maar tsja.. misschien is dat juist een goede instelling.. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
nietmeer
|
geen pessimisme maar realisme |
|
Kameleon Oudgediende
Dan benadruk jij alleen weer de pessimistische realistische kanten, is het nou zo moeilijk om eens een keertje positief te doen? |
|
Caster Oudgediende
|
Heerlijk die rivaliteit tussen elke provincie  |
|
Luna
Moderator
Ik drink geen bier en volgens mij zijn er meer koeien in het noorden,hoor  |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Dan benadruk jij alleen weer de pessimistische realistische kanten, is het nou zo moeilijk om eens een keertje positief te doen? Oke, noem eens een mogelijkheid waardoor friesland het financieel gaat redden in zijn eentje |
|
Kameleon Oudgediende
Caster  Ik ga een QuizYourFriends-quiz maken over provincieën  Friesland heeft ongelovelijk mooie punten om het water in te gaan met de boot, er zijn dan ook veel jachtwerfen in Friesland, denk maar eens aan Sneek, Lemmer, Heerenveen, daar kunnen ze makkelijk veel geld uit halen. |
|
Caster Oudgediende
|
Kam, wat voor quiz?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Caster: Heerlijk die rivaliteit tussen elke provincie  Valt mee, het maakt me geen bal uit waar je vandaan komt, maar flik het niet om een beetje superieur te doen, daar heb ik een pesthekel aan. Doe maar normaal, dan vind ik je nog best lief. |
|
Kameleon Oudgediende
Caster, dan kan je testen wat je vrienden van je afweten enzo, maar dat kan je ook gebruiken voor andere quizjes enzo  |
|
nietmeer
|
@ Kam That's it, een paar plezier havens? |
|
Caster Oudgediende
|
CnC, okee, mee eens  Ik ga weer trouwens   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Doeg Caster  Banaal, vergeet de koeien niet. |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, de boot/jachtindustrie is perfect in Friesland, je hebt het Tjeukemeer en vele andere meren, waar je prachtig op kan varen, er zijn zat mensen die willen wel in Friesland wonen, alleen voor een boot op een meer, that's it. Maar ik ben nu weg, effe mijn webserver controleren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Caster Oudgediende
|
Halleekes   |
|
nietmeer
|
ik zie het al voor me bij sneek: Boot aanmeren? €100,- per uur, gewoon omdat we het ander niet redden |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Banaal: ik zie het al voor me bij sneek: Boot aanmeren? €100,- per uur, gewoon omdat we het ander niet redden Je punt is duidelijk, en ik bent met je eens, net zoals de overige provinciën zou Friesland het niet redden, Groningen wel, de eerste paar decennia, totdat het gas op is, dan houdt het ook op. |
|
Luna
Moderator
Quote Cee-N-Cee: Quote Caster: Heerlijk die rivaliteit tussen elke provincie  Valt mee, het maakt me geen bal uit waar je vandaan komt, maar flik het niet om een beetje superieur te doen, daar heb ik een pesthekel aan. Doe maar normaal, dan vind ik je nog best lief. Jij begon gelijk over Belgen enzo toch  |
|
nietmeer
|
ja sorry, positivisme kan ik nog wel grdragen, maar domme, idealistische en naïeve uitspraken heb ik altijd zo'n hekel aan  @ Cee, ja wat boer boontjes onder zijn veld vond heeft nederland rijk gemaakt |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
friesland apart  als nederland redden we het al niet in de eu, wel betalen, niks mogen zeggen. enb dan friesland los? wat ik wel heb gemerkt dart je als niet fries inderdaad moeilijker geaccepteerd wordt (in friesland). enne CnC zoveel koeien staan er in brabant niet meer hoor, begint aardig vol hier te worden  ach ja ieder zn oordeel |
|