|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
AMD Athlon 64 X2 5200 Brisbane 2.7GHz @banaal: ja?  welke zou ik dan moeten nemen? |
|
nietmeer
|
nou sowieso is bij de zercom een 5400+ 2.8 maar 2 euro's duurder. |
|
nietmeer
|
Maar je kan eigenlijk beter voor een Athlon X2 7750 gaan. die zijn op hun nieuwe Quad Cores gebaseerd en gaan veel effecienter met hun gigahertzen om |
|
Andreesie
Oudgediende
|
cool  heb je ook 5600+ voor niet veel meer  maar dan moet ik ook kijken of mijn moederbord wel snel genoeg is. weet jij ook wat het verschil is in stepping? linkcool die 7750 ziet er ook wel goed uit, me voeding kan die ook aan als het goed is. wordt wel duur als ik dan 1066 MHz geheuhgen wel  |
|
nietmeer
|
hoe hoger de stepping hoe "nieuwe" de processoren eigenlijk zijn, maar die Ahtlon X2 7750 is sowieso de nieuwste
Trouwens welk moederbord wil je erbij hebben, want dat staat bij de fabrikant aangegeven, enige nadeel is dat je voor een X2 7750 een AM2+ moederbord moet kopen, die iets duurder zijn, maar wel quad cores kunnen handelen mocht je een keer willen upgraden
En hij gaat ook met normaal 800Mhz geheugen om, goedkoper en het verschil is niet schikbarend groot |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dit is de moederbord die ik in gedachte had, maar misschien is een wat sneller wat beter. Oke dan zal 800 mhz geen probleem zijn, das wel te doen |
|
nietmeer
|
ja het probleem is dat dat moederbord alleen met die X2 7750 overweg kan als hij een nieuwere bios heeft en ik weet niet of jij die met een nieuwe bios krijgt... Maar als ik weet wat je budget is kan ik misschien wel ff voor je rondkijken? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
70 euro is ongeveer het maximum wat ik uit wil geven aan een moederbord, maar nu zie ik dit? kijk anders maar even, alvast bedankt  |
|
nietmeer
|
tadaaaaIk heb hier zelf de iets ouwere versie van TadaaaDit is een betere |
|
Andreesie
Oudgediende
|
das wel weer een atx, moet een matx;) oh wacht, das een atx die ik laat zien  |
|
nietmeer
|
wil je een mini pc in elkaar zetten?
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
jap  nu effe kijken naar de 2de mobo |
|
nietmeer
|
ik moet gaan, houdoe  |
|
nietmeer
|
facultatieve wiskunde lessen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
oke houdoe  |
|
nietmeer
|
Zo bijna klaar met werken alleen nog even wachten op collega die me ophaalt uit Roelofarendsveen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
roelofarendsveen, klinkt ver weg  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
wat ver is, hangt af vam waar Roelofarendsveen (weten ze nou nog niet of dat veen van Roel of van Arend is) je opgehaald moet worden |
|
nietmeer
|
Zo en ben ondertussen weer thuis @andre Het ligt maar net buiten de ringvaart van de Haarlemmermeerpolder  Edit 14:14 uur: Tis rustig hier  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Hee PW  Zoveel allemaal zijn er niet hier  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
heee pw en td. ^^ ik ben een vreselijk saaj werkstuk aant maken.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Spons als je hem dan snel afmaakt ben je er ook zo vanaf  Edit: Ik ga even een dutje doen  Heb toch wat weinig geslapen vannacht  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|