|
nietmeer
|
Is niet echt een vrijwillige keuze, heb moeite met werk vinden, omdat ik de ziekte van Meniere heb en daardoor alleen de ochtenden kan werken. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ik heb nog nooit van die ziekte gehoord  Wat houdt dat in?? @Andressie: mooi zo  |
|
nietmeer
|
Dan heb je last van je evenwichtsorgaan en krijg je aanvallen, waarbij je je orientatie kwijt raakt en omvalt zonder reden. Daarbij kan door de aanvallen het gehoor steeds minder worden, is bij mij al 10% minder, dan wat het was. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
het gaat zo lekker dat ik opruimen nog nooit zo leuk heb gevonden  |
|
|
Ow  dat is best heftig  Hoe krijg je zoiets?? is het erfelijk of iets dergelijks? @Andreesie: doe nie zo mal  opruimen en leuk  |
|
nietmeer
|
Je kan het gewoon zomaar krijgen, is niet erfelijk. Is iets in het gehoororgaan, waardoor er twee vloeistoffen bij elkaar komen en dat zorgt voor de aanvallen. Die vloeistoffen zijn gescheiden door een wandje en bij mij lekt die dus. Er is alleen niets aan te doen, dan medicijnen slikken om de aanvallen te onderdrukken. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@berniew: don't know what just hit me  |
|
|
Lessien: dat wandje kan niet operatief hersteld worden?? @Andreesie: waarschijnlijk werd de rommel te erg  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
berniew: nee waarschi9jnlijk is het dat als ik goed mee help opruimen enzo en dingen op marktplaats betalen mijn ouders een pc voor mij, die ik zelf samenstel  |
|
nietmeer
|
Berniew...nope...er kan niets aan gedaan worden. Er is op zich wel mee te leven hoor, alleen kan ik niet langer dan 20 min. auto rijden, omdat ik dan concentratieverlies krijg door de medicijnen... |
|
|
Ah, de good-old chantage methode  Lessien: wel jammer dat dat zo ingrijpend is op je leven  je wordt nu wel erg beperkt in je doen en laten daardoor  |
|
nietmeer
|
Dat wel ja...moet mijn leven aanpassen, geen stress dingen opzoeken, daardoor komen de aanvallen weer...maar verder is het wel te doen hoor  |
|
|
Lessien: Het verplicht je niet tot het leven als een kluizenaar? Je kunt nog wel de dingen doen die je wilt (zolang t maar niet stressvol is)? |
|
nietmeer
|
Ja hoor...ik kan nog gewoon overal naar toe, alleen lange stukken autorijden kan ik dus niet meer, dan zit mijn man achter het stuur. Maar op zich kan ik alles nog doen, als ik me maar niet te druk maak @Andreesie...zal dan wel een leuke pc worden  |
|
|
Dus in feite ben je veroordeeld zijn tot een rustig leven zonder stress  |
|
nietmeer
|
Eigenlijk wel ja  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@lessien: een leuke misschien wel ja, niet de meest krachtige  |
|
|
@Andreesie: wat voor 1 ga je doen?  Of heb je nog geen enkel idee?? |
|
nietmeer
|
@Andreesie, wat wil je er dan allemaal mee gaan doen ? Want als je dan toch zelf de pc zelf gaat samenstellen, zou ik hem ook lekker krachtig maken  |
|
|
Etenstijd!! (voor mij dan)  Lessien en Andreesie, fijne middag nog  en misschien tot straks ofzo   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik wil: firefox windows media player antivirus msn photoshop filezilla kalender deze programma's aan hebben staan op me pc zonder echte vertraging  processor is voorlopig een AMD Athlon64 X2 5200+, 2,7 Ghz is dat  doei berniew  |
|
nietmeer
|
Eetsmakelijk Berniew  Andreesie...dacht dat je er heel wat zwaars mee wilde gaan doen  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: ik wil: firefox windows media player antivirus msn photoshop filezilla kalender deze programma's aan hebben staan op me pc zonder echte vertraging  processor is voorlopig een AMD Athlon64 X2 5200+, 2,7 Ghz is dat  doei berniew  Mijn vader heeft ook een 5200+ maar die loopt op 2.6, heb je de jouwe overklokt? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ja das best zwaar  ik ben nog steeds gewoon een pentium4 gewent  oja, en gta iv natuurlijk wil ik ook kunnen spelen  @banaal: nee ik heb hem nog geen eens, maar dit is de paar euro duurderde, er waern twee versies geloof ik |
|
nietmeer
|
@ Andreesie, ik zou eigenlijk een wat nieuwere Athlon nemen, die jij koopt zijn al stervens oud;) |
|