|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Hallo Kpuccie   ook al lekker aan t genieten van het weekend? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Waarschijnlijk een criminele Russische organisatie die erachter zit Bogarde. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Echt wel, en nu is weer m'n pintje leeg  |
|
nietmeer
|
Hey Kpuc   En de rest natuurlijk ook  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
WMR, dat zou idd kunnen. Maar ik vind geen goede, leuke, charmante dame met een fabelachtig goed karakter in België of Nederland.  |
|
nietmeer
|
het regent het regent de panntjes worden nat  |
|
Arya Oudgediende
|
dan kun je 1. er over gaan zitten mokken 2. terugdenken aan de heerlijke momenten die je met je pint had 3. snel vervanging zoeken in een volgende 4. je pint vergeten en nu voor de snacks of iets willekeurigs anders gaan keus is aan jou  |
|
Bogarde Erelid
Hier is het hartstikke droog. Gisteren was het doffe ellende man bij ons. |
|
nietmeer
|
Quote nosphoenix: het regent het regent de panntjes worden nat  ER kwamen 2 soldaatjes aan ze vielen op hun gat |
|
Kpuc Oudgediende
Bijl begraven? *boink* |
|
Arya Oudgediende
|
@nosphoenix nee.. Aryatje werd nat! en zeiknat ook.. was in de regen buiten met school aan het gymen..  |
|
nietmeer
|
@Aryaje zweete gewoon veel |
|
Arya Oudgediende
|
Bogarde, je moet er ook niet naar op zoek gaan... je komt waarschijnlijk pas een lieve dame tegen als je het het minst verwacht  nosphoenix nou.. ZO erg moe word ik ook weer niet van softbal.. zeker niet als catcher  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Bijl begraven? *boink* Mwah aangezien we beide te koppig voor woorden zijn kunenn we het maar beter gezellig houden  |
|
Arya Oudgediende
|
zal ik maar vast een hamer gereed houden?  |
|
Bogarde Erelid
Nee Arya, je moet mijn zin anders lezen. Ik bedoel er mee dat ik simpelweg geen goede meid zie hier. Dat betekent nog niet dat ik er naar op zoek ben, want ik weet dat je er niet te veel naar op zoek moet zijn. Gewoon op je af laten komen, maar ja. |
|
Kpuc Oudgediende
Gamma, geen strijdveld maar den bufferzone in acht houden. |
|
Bogarde Erelid
Oei, ik las: befferzone.  |
|
Arya Oudgediende
|
@Bogardemijn fout dan  ben nu alleen wel benieuwd naar wat jij een goede meid zou vinden  ja, ik wil inderdaad altijd alles weten  |
|
nietmeer
|
@bgarde
je ziet wat je wil |
|
Kpuc Oudgediende
Een meid is den kuisvrouw in Nederland  |
|
Bogarde Erelid
Arya, iedere persoon maakt fouten, dus dat is je wel vergeven. Ik vind het heel aardig dat je alles wil weten. Waarom ook niet, ik heb geen geheimen. Wat ik een goede meid zou vinden? Iemand die bij mij past, leuk is in de omgang, dartel is, en vanzelfsprekend ook een goed karakter heeft dat niet te veel botst met mijn karakter.
Nos, verkeerd lezen doet iedereen wel is, of doelde je op dat andere? |
|
Arya Oudgediende
|
morgen laatste les toneel..  en waarschijnlijk volgens jaar geen toneelles meer bij deze groep.. kost me teveel van mijn zaterdag omdat ik dan twee uur later begin.. |
|
nietmeer
|
@ Bogarde, succes met zoeken dan |
|
Bogarde Erelid
Kpuc, daar denk ik dat de vrouwen hier op WMR toch lichtelijk anders over denken.  |
|