|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Bogarde: Trouwens, iedereen heeft wel eens een ietwat flauwe bui. Wil je daar mayonaise bij? |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Goedenavond  Ahh als we het over de duivel hebben  |
|
nietmeer
|
verstoppetje is leuk hey kam  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ach, tikkertje als de groep wat anders gaat doen wat veel leuker is. Zo bedoel ik het eigenlijk. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Bogarde Erelid
Andreesie? |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Andreesie: Quote Bogarde: Trouwens, iedereen heeft wel eens een ietwat flauwe bui. Wil je daar mayonaise bij? Peper doet het altijd goed  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
die snap ik even niet precies.. kun je dat uitleggen bogarde? want als de groep wat leukers gaat doen.. waarom dan tikkertje spelen? ik snap even niet precies wat je er mee bedoeld.. |
|
nietmeer
|
kam nee  |
|
Arya Oudgediende
|
kam tuurlijk ging het over jou!  |
|
nietmeer
|
@ Kam was maar een geintje, maar ik vond de timing wel typisch  |
|
Kameleon Oudgediende
Waarom dan, als we het over de duivel hebben  Banaal, wat was er dan?  |
|
Bogarde Erelid
Arya, ik bedoel dat als een groep ( bv. de bowling groep ) naar binnen gaat om alvast de bowlingschoenen aan te doen, dat sommige anderen dan nog verstoppertje of tikkertje gaan spelen. Dat vind ik redelijk flauw gedrag, zeker als je ziet dat de anderen zich alvast gaan voorbereiden op de bowling.
|
|
Arya Oudgediende
|
@kaam kijk eventjes een pagina terug en lees.. geen zin om alles nog eens te gaan tikken  |
|
Arya Oudgediende
|
@BogardeMwa.. het is hun eigen keus. en als zij op dat moment lekker even hun lol vinden in het tikkertje spelen...  edit: sorry voor de dubbelpost trouwens |
|
Bogarde Erelid
Eigen keus is het zeker, maar tsja, ieder zijn ding laten we maar zeggen.  |
|
Kameleon Oudgediende
Arya, ging het zo: - Onderwerp: Flauw - Ik kom in café - Banaal noemt mij de duivel  Dus het ging over Flauw, ik kom in het café, en daarom zei Banaal dus als we het niet over de duivel hebben?  |
|
nietmeer
|
@ Kameleon als we het over de duivel hebben is een spreekwoord
Context: Als he het bijvoorbeeld over iemand hebt en hij komt de kamer binnen: "Als je het over de duivel hebt" |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote nosphoenix: verstoppetje is leuk wil je daar mayonaise bij?  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Hey Bogarde! En anderen  |
|
Arya Oudgediende
|
@Bogardemaar is een keus ook altijd kinderachtig?  @Kaam ging niet over flauw.. ging over kinderachtig gedrag |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, dat weet ik  @ Arya, oh  Dank je Banaal voor het leuke compliment  |
|
nietmeer
|
hey ail |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Bogarde, je hebt een boel gemist in je afwezigeheid hier  WMR is wat het is en de leden doen wat ze doen ZONDER daarvoor verklaring schuldig te zijn  Compri ? |
|
Bogarde Erelid
Arya, dat niet, maar ik vind die keus van wel. Maar ja, logisch he, ik ben 25.  Maar jij bent iemand die net wat andere dingen gaat doen dan je leeftijdgenoten. Volgens mij ben je iemand die behoorlijk volwassen is voor je leeftijd.  |
|