|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
kpuc: je moet toch wat als je eerder gamma zegt dan ik  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
de gamma is verhuisd bij ons  nou kunnen we niet meer ff langsfietsen  maar dat terzijde  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
In deze regentijden mag je daar van geluk spreken. En dan viel gisteravond ook nog eens de volledige elektriciteit uit. Wat bleek nou, kortsluiting in de kelder.  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ik ga weer leren  |
|
Bogarde Erelid
Leerse Dragon.
Ja Kpuc, het is al droog. Vanmiddag nog eens helemaal schoon laten maken ( ja, de schoonmaakster was er toch, dus ja. ) |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Edit. Ben ik even blij dat ik gewoon een schuurtje op de begane grond heb Den kuisvrouw  Amai, dat doe je toch zelf even vlot?  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Bijna examen Fallout  |
|
Bogarde Erelid
Fallout, tegen mij of Dragon?  Ah, weet het al. Wanneer is trouwens de volgende meeting? |
|
Fallout Oudgediende
|
|
|
Bogarde Erelid
Jeps Fallout.
Dat is idd een tijdje geleden. Ach ja, druk en niet leuk op mijn werk. Tsja, verdomd slecht gevoel man. Alleen mijn baas is super goed voor mij. Bazin moet ik eigenlijk zeggen. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik ga ervandoor  |
|
Kpuc Oudgediende
Oké, het hoost hier van de daken Doei Delenn, volgende bowl bende er ook weer bij  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Het is hier weer lekker rusitg  |
|
Bogarde Erelid
Andreesie, dat is het idd.  |
|
Fallout Oudgediende
|
doei delennke   mmhhh... heerlijk als ik soms op de vreemdste dagen vrij krijg  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Bogarde: ook in antwerpen of bedoel je hier?  En heb je je russin al ontmeot? |
|
Bogarde Erelid
Weet je, ik bedoel hier op WMR. Mijn Russin heb ik nooit meer iets van gehoord, sinds een tijdje. Ik laat het hier niet bij zitten, maar ja, kan feitelijk niet veel doen. Wat een afgezaagde tuttebel dat het is. Ik heb nu contact met een zeer lief ander meisje, Hasmik heet ze. |
|
Kpuc Oudgediende
Hou je contacten het best gewoon in de lande, daar kun je een toekomst mee opbouwen zonder al te veel problemen, en geloof me, kijk rustig uit naar welke dame je leuk vindt, uit alle landen van Europa en omstreken vertegenwoordigt. |
|
Bogarde Erelid
Kpuc, ik neem zeer waarschijnlijk geen vriendin uit Belgenland of Nederland. Ik ben het er spuugzat mee. 2 keer al finaal mislukt. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@Bogarde, in mijn ervaring was er niet écht sprake van 'keuze'  Meestal was't een 'voldongen feit' waar ik tegenaan liep  *I came, I saw, She conquered*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Bogarde: Weet je, ik bedoel hier op WMR. Mijn Russin heb ik nooit meer iets van gehoord, sinds een tijdje. Ik laat het hier niet bij zitten, maar ja, kan feitelijk niet veel doen. Wat een afgezaagde tuttebel dat het is. Ik heb nu contact met een zeer lief ander meisje, Hasmik heet ze. Heette die Russin Tatyana???  |
|
Bogarde Erelid
Helemaal niet WMR-kok. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik heb nog een paar mailtjes van Russinnen.  Soms is het ook nog eens hetzelfde email-adres.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Die lekkere ouwe knuffeljunk van me  |
|