|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Lekker hoor, druk met niets doen en zo |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Twaggy: Quote Liz87: @ Twaggy... Tss... Nou leuk hoor dat JIJ een dag vrij bent  ik ook over 2 en een half uur och troost je ik moet morgen van 8 tot 18.00 vrijda 10.00 tot 1900 en zaterdag 10.00 tot 20.45 aaaah!!  Zal aan je denken als ik zaterdag de hele dag niets doen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
liz Elke dag van 9 to half 6 (maar meestal loopt het wel wat uit) Ik zal je mentaal steunen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Styvon: Lekker hoor, druk met niets doen en zo Jij ookal??..  Ik ben zo druk met nixdoen... dat mijn baas het nieteens merkt...  |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
grrr mijn muis is bijna versleten  |
|
Blend
Oud Moderator
Moet je niet zoveel muizen Twaggy  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lizje!   |
|
Liz87 Erelid
|
Hoe is het meis? |
|
Theetje
Oudgediende
 , beter, eigenlijk best goed, en met jou? |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Moet je niet zoveel muizen Twaggy  Nieuw werkwoord...  ...Even dat schermpje dicht muizen... ...muis vervolgens op de volgende link... ...muis met je muis naar de rechter bovenhoek... |
|
Blend
Oud Moderator
Jaha, want Liz gaat samenwonen  Je geeft toch wel een feest he??  |
|
Liz87 Erelid
|
Samenwonen? Ik ga misschien een huiskopen... Niet samenwonen  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga HEEL missien samen met mijn zusje ergens wonen in amsterdam, moet me eerst maar is orienteren op wat het kost, waar, etc.. |
|
Liz87 Erelid
|
Cool Thee  Hoe oud is je zusje? leuk dat jullie dat miss samen gaan doen  |
|
Theetje
Oudgediende
mijn zusje wordt in maart pas 16, dus de vraag is of mijn ouders het er mee eens zullen zijn.. ik wordt 18 in juni  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Owh, dan heb ik het verkeerd begrepen  Ga je alleen wonen dan? GEen vriend, vriendin, familielid of toevallige voorbijganger? |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz Ja vertel eens hoe het nou zit...  EDIT: Nog maar een uurtje hier rondmuizen en dan ga ik lekker naar huis... om daar temuizen.... want zoals het muisje thuis muist... zo muistie natuurlijk nergens...  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Oeh Thee, A'dam is wel prijzig qua woningen, zelf de studenten flats zijn behoorlijk aan de prijs. Maar er is vast wel wat te vinden hoor.  |
|
Theetje
Oudgediende
net buiten amsterdam zou ook een optie zijn, maar we moeten nog wel makkelijk naar amsterdam kunne, ik ga studeren in amsterdam, zij zit nog op school in amsterdam |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEIk heb over een maand wel een kamer voor je in Westzaan  |
|
Theetje
Oudgediende
hahah   ga je weg daar dan? |
|
Liz87 Erelid
|
Het zit zo: Ik heb wel een vriend... En onze relatie is heel goed enzo... En als het goed is gaan we over anderhalf jaar trouwen...  Nu vraag je je misschien af, waarom trouwen? Omdat we voor ons geloof niet samen willen wonen. Welk geloof dan? We zijn beide Christelijk. Ga je naar de kerk? Ja we gaan naar de kerk... Verdere vragen, ik beantwoord ze graag  Dus ik wil in mn eentje een huis kopen en de hypotheek e.d. van mijn inkomsten gaan doen, zodat we dat van hem, begin juni/juli want hij zit nu nog op school, niet hoeven te gebruiken voor dit... Is het zo duidelijk?  EN als het door gaat, en het huisje is af, dan houd ike en housewarming.. met koude jupiler voor Hoskeu  ( en de rest natuurlijk;) ) |
|
Blend
Oud Moderator
Ja, over een maand ben ik weg daar  Is op 20 minuten van a'dam centraal  |
|